mikseri100 kirjoitti:Se on kylläkin nainen...
siis oikeasti
Tästä se sun asentees varmaan johtuukin.
Siis olen nainen, mies ja muksu nyt 11v. Akateemisen perheen kasvatti, kotonani ei muuta tehty kun puutöitä ja 20v. pulannu koneittein kanssa. Matkaan mahtuu autoalaa, teollisuutta, mopoja, fillareita, akateemisia hommia kaikkia niin yrittäjänä, toisella töissä kuin harrastuksenakin - -58 Simsonin entisöinnistä -10 suikkelin iskarisäätöihin. Kokemusta on taustaa sen verta, että osaan arvostaa niitä ketkä osaa ilman netissä "pyyhi mun pyllykin" -asennetta kaikkee valmiiks eteen ruinaamalla toisia vaan omaa laiskuuttaan hyväks käyttäen saada tehtyä asiat ja oikein. Tähänkin keskuteluun osallistu tätä(kin) paljon järkevämällä tasolla 14v. nuori, joka oikeesti tahtoo, haluaa ja yrittää!!!
Multa löytyy hyvää tahtoo ja auttamishalua kaikille keillä on asenne kohdallaan ja piittaamatta toisten närkstyksestä yritän kärjistetyillä kommenteillani herätellä välillä niitä muita. Kuten hyvä tahto, tulee ne haukutkin sitten tunteella. Mutta olen mielissäni kun olen saanut aika monta haukkumaani todella utse yrittämään ja sitten tuleekin jo selvästi kysymyksiä, joiden taustalla ei voi olla muu kuin oma yrittäminen ja tahto tehdä, eikä vaan istua perä homeessa näppiksellä.
Tsemppiä jatkoon niille keillä on asennetta ja viitseliäisyyttä sen eteen, niille keillä ei, herätyskelloo emalivatiin ;D