Osaisikohan joku arvoisasta foorumikansasta auttaa mystisen ongelmani kanssa?
Ostin KTM EXC 300 '10 ja se kävi jo ostovaiheessa hieman rikkaalla, mutta se pahentui nopeasti. Aluksi alkoi hieman ylärekisterissä pätkimään ja lopulta jos antoi yhtään kaasua niin sai vastaukseksi "BÖ" ja sammumisen kunnes päästi kaasun. Vaihdoin tulpan pyörän 9-lämpöarvoisesta seiskaan ja tämä auttoi pari minuuttia kunnes ongelmat taas jatkuivat. Pyörä omasta mielestäni kävi selvästi rikkaalla, jonka takia vaihdoinkin pyörässä olleen 182 suuttimen ->175, mutta tämä vain selvästi pahensi ongelmaa
Pistin vielä testiksi ryypyn päälle ja meni entistä pahemmaksi. Miten tämä on mahdollista? Lannistuneena aloin hätiköidysti vaihtamaan suutinta sitten takaisin, mutta kiristin sen liian kovaa ja pieni pala neulaputken (?) jengoista meni paskaksi
, jonka takia en saa enää suutinta kiinni. Etta jos löytyy mahdollista selitystä säädöille tai mistä löytyisi tuohon Keihinin 39mm tuo neulaputki(?) eli mihin pääsuutin menee kiinni nii arvostaisin kovasti apua!