juusso kirjoitti:Mikähän voisi olla hondassa vikana, kun kytkin ei irrota vieläkään kunnolla? Molemmat kytkinkorit (vai mitkä onkaan) oli hakkautuneet koloille, mutta viilasin kolot pois ja kytkin alkoi toimimaan paljon paremmin. Vieläkin tahmii sen verran, että paikallaan ei saa vaihdetta vapaalle ja ketjut on kireällä. Voisiko eri öljy vaikuttaa tuohon, nyt on motorexin gear oil 10-30w öljyä? Mitä öljyä ootte hondassa käyttänyt vaihteistossa?
ootko säätäny kytkinvaijerin kireyden huolella?Tulihan purkaessa kaikki osat takas?tuli mieleen että olisko kytkimen painelevyä työntävän tangon päässä oleva prikka jääny pois?
Mulla on ollu viime aikoina tätä laatikossa://www.motul.com/fi/fi/products/11 Pieksee ainaki motulin transoilin ja repsolin 10w40 laatikkoöljyn.. Öljylläki voi olla aika paljo merkitystä..ittellä oli joskus sama ongelma 2000 CR250:s>>kruunu lovilla yms..suoraksi viilaamisen jälkeenki oli luisto ja irrotus-ongelmia..luullakseni suurin syypää oli repsolin öljy.
http://www.motot.net/galleria/kuva200614/
http://www.youtube.com/user/MrPilipsi/videos