http://www.bikepics.com/members/zeta112/
J!gs@w# kirjoitti:Miks et ostanut stormilta sellaista 6in1 avainta mikä käy vielä moneen moneen muuhunkin hinta tais olla kans jonku kympi tai jotai sinne päe
tgamini kirjoitti:No voihan Kyllikki!!! Kertokaapas nyt hyvästä palvelusta ja mistä saa hyvin osia tuommoseen 1988 125yz Yamahaan. Tilasin melkein viiiisiii pitkääää viiikkkoooooo sitten osia Stormilta eikä oo vieläkään tullu. Oon soitellu useaan otteeseen ekaks oli varastomiesten moka sit kesti taas ja soittelin sano soittavansa seuraavana aamupäivänä.....kulu pari päivää soitin ja sano ettei ollut saanut yhteyttä4%%#"%¤" voi tätä nykypäivän tekniikkaa. Taas oottelin viikon, no eipä kuulunut mitään. Soittelin jollekkin ylempiarvoselle kait? No sitten myyjä heppu soitteli ja oli pahoillaan ja lupaili hyvitystä.. mut mistä? osat ei ole tullu 12 päivän jälkeen luvatusta viimeisestä yhteydenotosta. Onko muilla kokemuksia noin nopeasta toiminnasta muiden liikkeiden kanssa tai kyseisen? Olen tässä välissä tilaillut osia ja muuta tavaraa ympäri suomee ja kaikki on tullut viimeistää 3 päivän sisään. Jos on joku pieni firma tiedossa jollakin joka on ammattitaitoinen niin kertokaa rupean suosimaan sitä mielelläni. En minä valita mutta joskushan se kyrsii!!!!
antzuu_ kirjoitti:Eiks kellään oo tosiaan ylimäärästä myydäkseen? Tankkia nyt eniten tarvitsisin.. Mistä sais uutena ja minkä hintanen on?