Suzuki RM

SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 2.10.2010 22:28

Oles nyt vana koskematta siihen, jos haluut et se sun mopedi toimii vielä tulevaisuudessakin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
<Gilera>
Pyörä:
Gilera RCR -07, Suzuki RM 250
Liittynyt:
23.11.2009 17:16

ViestiKirjoittanut <Gilera> » 2.10.2010 23:03

<Gilera> kirjoitti:Sellanen ongelma että ei lähe suzuki rm 250 käymään. Eli bensaa se saa ja kipinän antaa mutta kipinä on ilmeisesti liian heikko ku ei kuitenkaan käymään lähde. Tulpan oon putsannu ja hatun vaihtanu mutta koitan viälä uudellaki tulpalla. Mutta jos ei vika ei oo niissä niin voiko sytytyspuola olla paskana? Ja sopiiko jompikumpi näistä siihen vai millanen sen pitää olla.

http://www.motomaster.fi/kauppa/product ... .php?p=216
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=4436

vuosimalli on 1988


Niin tiätäskö joku
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 2.10.2010 23:27

SMK) kirjoitti:Oles nyt vana koskematta siihen, jos haluut et se sun mopedi toimii vielä tulevaisuudessakin.


Olen irroittanut sen jo kun puhistin kaasarin. Mihin se säätö vaikuttaa? Johonki lisäsuuttimeen vai sytkään? Pitäis saaha neuvoa miten saan sen sitten oikeen!
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 3.10.2010 2:00

Se on luistin asennon tunnistaja tai mikä nyt oknkaa oikealta nimeltään ja se säätää sytytystä luistin asennon mukaan ja sitä en osaa sanoa miten sitä voi sätää vai voiko sitä edes??
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 3.10.2010 9:23

[^lollero^] kirjoitti:Se on luistin asennon tunnistaja tai mikä nyt oknkaa oikealta nimeltään ja se säätää sytytystä luistin asennon mukaan ja sitä en osaa sanoa miten sitä voi sätää vai voiko sitä edes??

Eli sen tunnistajan kiinnitys reikä on semmoinen soikea, eli sitä voi vähän liikutella ylös alas. Mielestäni se on joku sääätö? Pitää tänään koittaa mitä se sanoo. Ennen vanahaa ei kaasariin menny kun letku ja vaijeri prkl :D
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 3.10.2010 19:22

Onko suositella jotain moottori/vaihteisto öljyä 450cc rm-z:taan? Nykyisillä öljyillä tuli parin ajotunnin jälkeen sellanen ongelma että kytkin on aikalailla on ja off Eli hankala luistattaa yhtään.
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 3.10.2010 20:00

Ainakin Repsol sintentico 10-40 toiminu 450 rmz laatikossa hyvin. Kytkintuntuma hyvä ja tarkka.
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 3.10.2010 20:03

Jees,kokeillaan jos sillä alkais toimiin. Ellei ala, niin sit oon luistattanu kytkimen pilalle kun on piikkiseen tottunut. :P
Welli17
Pyörä:
Suzuki Rm-z 250
Paikkakunta:
yki
Liittynyt:
3.8.2007 22:21
Suzuki Rm-z 250

ViestiKirjoittanut Welli17 » 3.10.2010 20:11

Mulla ois sellane 2004:n Rm-z.. Ongelmana on että vaihdeakseli liikkuu päittäissuunnassa..? :s Missähän vois vika piileä? kytkinpuoli aukaistuna joten voisko joku valaista??
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 4.10.2010 22:05

Kuinka paljon se liikkuu? Kukahan muuten myy repsolin tuotteita tampereella?
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 6.10.2010 22:21

Eipä toimi kytkin vieläkään kunnolla öljynvaihdon jälkeen. Eli mikähän mahtais olla kun ei pysty luistattamaan lähes lainkaan. Jos haluaa vaikka lähteä rauhassa liikkeelle niin nykimiseksi menee. Ei myöskään irrota täysin eli pyrkii hiukan liikkumaan vaikka kytkin on pohjassa. Kytkinlevyissä ei näkynyt mitään erikoista. :roll:
joku90
Liittynyt:
23.8.2010 20:25
Onko

ViestiKirjoittanut joku90 » 8.10.2010 19:52

Eli onko kellään tietoa minkä kokonen kaasari on 83vm 125cc rm:ssä.Pystyykö koon mittaa imukaulan puoleisesta kaasarin imureijästä.Sit ois vielä et mikä mahtais olla vikana kun kaasari tulvii.Purettu on ja kaikki käyty läpi mut ei auta.Neula venttiilin olen testannu eikä vuoda mut voisko se olla siinä kumminkii vika et kohot ei paina sitä tarpeeksi.
pmc
Pyörä:
YZ250F + YZ250
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
29.3.2009 12:07

ViestiKirjoittanut pmc » 8.10.2010 21:07

joku90 kirjoitti:Eli onko kellään tietoa minkä kokonen kaasari on 83vm 125cc rm:ssä.Pystyykö koon mittaa imukaulan puoleisesta kaasarin imureijästä.Sit ois vielä et mikä mahtais olla vikana kun kaasari tulvii.Purettu on ja kaikki käyty läpi mut ei auta.Neula venttiilin olen testannu eikä vuoda mut voisko se olla siinä kumminkii vika et kohot ei paina sitä tarpeeksi.

Kaasarin tulvinta johtuu aina neulaventtiilistä. Vikalistaa:
- Neulaventtiili kulunut
- Väärin asennettu neulaventtiili
- Väärin asennettu koho
- Koho puhki
- Bensanpinta aivan liian korkealla
- Asennushiekkaa kaasarissa
LLasmo
Pyörä:
HM-moto '09, Aprilia SR '06, Vento projekt 05', Helkama Kaveri 82', Kawasaki KX250F 07'.
Paikkakunta:
Köyliö
Liittynyt:
27.4.2009 11:36

ViestiKirjoittanut LLasmo » 8.10.2010 23:55

Uuden pyörän ajattelin ostaa, niin mitä mieltä olette 2009 Suzuki RM-Z 450F? Tuskin on hirveän monilla mutta onko tässä esimerkiksi paljon "tyyppivikoja" tai jotain muuta negatiivistä :D
Kaikkee pitää olla !
Welli17
Pyörä:
Suzuki Rm-z 250
Paikkakunta:
yki
Liittynyt:
3.8.2007 22:21

ViestiKirjoittanut Welli17 » 10.10.2010 15:28

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kuinka paljon se liikkuu? Kukahan muuten myy repsolin tuotteita tampereella?


Liikkuu se varmaan 3-4mm tai enemmänki.. ja kun se on 'ulos' asennossa, ei vaihteet mene silmään... :s