Sen vaijerin pitää kulkea siin letkussaan sit tosi koykäsesti. Jos joutuu sormin avustaa vapaana olevaa vaijeria, niin se on huono ->öljyä ja jos vielkään, ni roskiin. Sopivan ohkasta öljyä (ase tai lukko), ni ei talvellakaan kerää jäätä. Reitti pitää kattoa tarkkaan, ettei pääse taittuu missään kohtaa liian jyrkästi ku tankoo kääntelee. Tärkee kohta on se vaijerin lähtö kahvasta, siihen tulee helposti taitos johon se vaijeri jumittaa. Sit se kytkinkahvan etäisyys sormista ja kohta mihin sormet tulee on kans tosi kriittinen, et löytää ittellensä sen parhaan mahdollisen kohdan, mis tuntuma on hyvä ja vipuvarsi sopiva.
No joku tulee kumminkin hehkuttaa sitä nestekytkinta, mut ihan hyvin tolla vaijerillakin pärjää, ku sen kunnossa pitää. Vanahassa muinaisessa kotarissa oli mullaki nestekykin ja ite en kyllä siitä kapistuksesta tykänny yhtään, mut onhan niitäki erillaisia ja nekin kehittyny.