No ne rautasylkyt nyt porataan aina sen verta reiluille välyksille ettei yleensä muissa kun kisapyörissä ongelmia ilmene. Ja noi putketkin pitää porata paljon reilumpiin välyksiin kun mitä keskusteluja ettin ja olettasin sun tarkottavan siellä joku mainitti. Eli jos siitä pinnotuskeskustelusta on kyse niin ne välykset on passeleita pinnotettuihin, terässylkky vaatii jo mopoonkin kympän. Ja putkitushan on sit käytännössä tältä osin sama kuin olis teräspytty.
Lisäks niitä jotka oikeesti osaa pistää sen kisakireen kaksteen putken kohilleen (ei voi enää korjata kun on kerran asennettu) ei enää koko maan laajusestikaan montaa ole, kun se laitetaan vituralleen niin se on sit paskana. Kaiken lisäks kisavehkeitten seinämänvahvuudet on niin ohuita, ettei krymppikään pysy ja tulee tiiveysongelmia sylinterin molempiin päihin.
Ymmärrän kyllä et jossain viissatasessa sitä ei tehossa huomaa onko viturallaan tai vaikka ei olis männänrenkaitakaan, kun ei ikinä pysty kaikkea tehoa kuitenkaan käyttään, mut jos siitä pytystä ei oikkesti puutu niin isoo palaa ettei pinnotusfirma sitä enää tee, ei tolle putkitustielle kannata lähtee. Edellä jo oleellisimmat syyt ja vasta pintaraapasu, mut pitäis jokaiselle järjen kans aihetta kahlaavalle riittää.