tai vast.ja murjaset vanhan stefan pois ja uusi tilalle.Laita akseliin öljyä kun pistät uutta paikalleen.
aksutus kirjoitti:Ostin tänään tuollaisen yamaha yz 250cc -87ensimmäiseksi monttupyöräksi.
Muuten ihan toimivan oloinen peli, mutta vaihdeakselin stefa näytti vuotavan ja siihen ympärille oli asennettu jotain punaista tiivisteliimaa.
Mitenköhän iso homma tuon kyseisen stefan vaihto on?
Kunhan pääsen tuota rappaamaan, niin tarkistan ettei vaan lohko/koppa ole haljennut stefan vierestä, on kuullema aika yleistä.
Jos joku jaksaa kirjoittaa, että mitä ovat tuon laitteen vakioviat, niin olisi kiitollinen
aksutus kirjoitti:Tulipas tuossa käytyä pikku lenkki tekemässä tuolla crossilla.
Taka änkäksi on vaihdettu joku gianellin pönttö, mutta äänet on sellaiset niin kuin putken sisällä olisi mitään tavaraa, ja 20min ajon jälkeen pakoputki oli aika kylmä?!?! Kun putki on kylmä niin siellä sisällä tuskin on mitään turhia ahistuksia, ja 2-tahti vehkeethän ei kaipaa niin paljon vastapainetta kuin 4-tahti?
Jäähdytin nesteet oli ruskeahkot, voisikohan olla ruostetta vai mitä lie?
Pitää huomenna käydä ostamassa vaihteistoöljyä, sopiiko siihen mikä tahansa 10-30 laatikkoöljy?
Entä jäähdytinneste, punaista,vihreää vai jotain muuta?
aksutus kirjoitti:Pitää vielä kiusata teitä näillä amatöörikysymyksillä..
Miten yamaha yz 250cc '87 tarkistetaan vaihteistoöljyn määrä?
Foorumilta jo googlesta kattelin vaan en löytänyt vastausta...
timpax41 kirjoitti:250 yamaha -93 lähtee pirun huonosti kylmänä käyntiin?Tulppa ok,toimii ajossa ok,??Lämpimänä ei mitään ongelmaa..