Suzuki RM

<Gilera>
Pyörä:
Gilera RCR -07, Suzuki RM 250
Liittynyt:
23.11.2009 17:16

ViestiKirjoittanut <Gilera> » 5.11.2010 18:50

tuli mieleen että voiko toi mun rämä antaa siks vähä heikon kipinän ku siihen on erikseen asennettu valot? Eli ne on asennettu siihen jo ennen ku ostettiin tuo pyörä. onkohan siinä joku valopuola/käämi vai miten ne valot asennetaan? Luin jostain että jollain oli ollu joku yhteinen sytytys/valokäämi ja se ei toiminu oikein ja anto siks enemmän virtaa valoille jonka takia oli heikko kipinä.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 7.11.2010 0:56

Onnex olkoon, vitun hieno kysymys, ei oikein toi telepaattinen tiedonsiirto viel toimi et mikähän rm mahto olla kyseessä?
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 7.11.2010 1:15

<Gilera> kirjoitti:tuli mieleen että voiko toi mun rämä antaa siks vähä heikon kipinän ku siihen on erikseen asennettu valot? Eli ne on asennettu siihen jo ennen ku ostettiin tuo pyörä. onkohan siinä joku valopuola/käämi vai miten ne valot asennetaan? Luin jostain että jollain oli ollu joku yhteinen sytytys/valokäämi ja se ei toiminu oikein ja anto siks enemmän virtaa valoille jonka takia oli heikko kipinä.

itse maallikkona poistaisin ne valosähköt kokeeksi, jos pelittää ilman hyvin, niin ok.??
<Gilera>
Pyörä:
Gilera RCR -07, Suzuki RM 250
Liittynyt:
23.11.2009 17:16

ViestiKirjoittanut <Gilera> » 7.11.2010 16:20

SMK) kirjoitti:Onnex olkoon, vitun hieno kysymys, ei oikein toi telepaattinen tiedonsiirto viel toimi et mikähän rm mahto olla kyseessä?


Kyseesssä toi -88 rm 250. Eli se on tehty enduorksi jo ennen pyörän ostoa ja siks kysyin niistä valoista
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 8.11.2010 21:37

Riippuu asennuksesta, mutta jos sinne on toteutettu valokäämitys tinkimällä sytkäkäämistä, voi hyvinkin olla. Ellei sulla ole valot päällä kun poljet käyntiin, ei pitäisi vaikuttaa sen enempää kuin piuhojen katkomisenkaan, ainakaan jos on oikein kytketty. Edelleenkin puuttuu niin paljon dataa että pelkillä arvauksilla mennään ja kiinnostus loppu.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 8.11.2010 22:06

Katkasia sinne väliin ja koita tuleeko kipinää?
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
<Gilera>
Pyörä:
Gilera RCR -07, Suzuki RM 250
Liittynyt:
23.11.2009 17:16

ViestiKirjoittanut <Gilera> » 8.11.2010 23:12

Joo no täytyy kattoo ja tesetailla. Siks kysyin tota kipinä hommaaki ku oon laittamassa tota rämää kuntoo enkä oo viä saanu sitä käymää. Se on mun aikana viä se pyörä käyny iha hyvi mut sit siihe tuli joku vika ettei enää lähteny käymää. Ja sit siinä on ollu aina vähä heikko kipinä, jos koitan ilman valoja ja sit vaikka uutta puolaa kehiin jos ei auta...
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 9.11.2010 0:54

Huonoimmassa tapauksessa valokäämi on polttanu sytkäkäämin poikki, mut ottasin suna selvää mitä ne resistanssit pitäis olla puolass aja syttykäämissä ja mittailisin siitä. Ennen isompia ponnisteluja kantsis tietty vaihtaa ne kympin tulpanjohto ja hattu. Ja ennen virtapään uusimia avata se pytty.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 9.11.2010 16:25

Paljonkohan tuohon mun suzukiin menee keulaan öljyä?
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 9.11.2010 18:20

Varaa 1.2l
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 9.11.2010 20:19

SMK) kirjoitti:Varaa 1.2l
Vanhat valuttelin pois korkkien kautta, ja sain sieltä ulos reilu kolme desiä. Mielenkiintosta :s
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 10.11.2010 1:01

Heetkonen, ei kai sulla nyt oo jo puristuksen säädöt yläpäissä eihän? Vai muistinko mä väärin missä vm. vaihtuu showan catridgeen? Pitäis sieltä silloinkin tulla n. 3dl per putki, että jos molemmista yhteensä sen verta tuli niin meni sit liukuholkit vaihtoon, oli keula mikä vaan. Ja jos on puristuspuolen säädöt ylhäällä niin tuo on vasta ulkokammion öljynvaihto.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 10.11.2010 2:40

kai siinä jo cartridge -keula nyt oli, ja vaikkei olisikaan niin ei kai niitä liukuholkkeja tartte näkemättä uusia?
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 10.11.2010 10:34

SMK) kirjoitti:Heetkonen, ei kai sulla nyt oo jo puristuksen säädöt yläpäissä eihän? Vai muistinko mä väärin missä vm. vaihtuu showan catridgeen? Pitäis sieltä silloinkin tulla n. 3dl per putki, että jos molemmista yhteensä sen verta tuli niin meni sit liukuholkit vaihtoon, oli keula mikä vaan. Ja jos on puristuspuolen säädöt ylhäällä niin tuo on vasta ulkokammion öljynvaihto.
Joo mulla onkin tuo catridge. ja tuo oli tosiaan yhdestä putkesta. Löysin netistä tommosen määrän kuin 321-414ml ja 180ml. Pittääpä purkaa vähän lissää :D
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 13.11.2010 2:20

Toi on yhdestä putkesta ihan normaali määrä, ollu varmaan aika lailla maksimissa pinta elelt sit koko yötä valuttanu. Jos olis tavallinen USD ja tulis 3dl molemmista yhteensä niin olis aika tyhmää vanhoilla liukuholkeilla ajoa jatkaa, menis nopeesti koko keula romuun. Ne kun ei kestä yhtään ilman voitelua ja sit rupee syömään jälkeen liukuputkiin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413