hienoksi oot laittanut mutta mulla oli joskus tollanen -87 ja siinä oli levyjarru takana30+Racing kirjoitti:Tälläinen projekti tuli tehtyä 3 viikossa ennen Heinolan classic kisoja.
http://www.raceservice.palvelee.fi/albu ... icluokkae/
lerppa kirjoitti:hienoksi oot laittanut mutta mulla oli joskus tollanen -87 ja siinä oli levyjarru takana30+Racing kirjoitti:Tälläinen projekti tuli tehtyä 3 viikossa ennen Heinolan classic kisoja.
http://www.raceservice.palvelee.fi/albu ... icluokkae/
KOLBO kirjoitti:riksa- kirjoitti:Osaako joku sanoa, minkä kokosta pääsuutinta talveksi, RM 250 -08 kyseessä?
Ite aattelin jollaki 180 ja 55 lähtä koittaa
jämsän liikkeissä ainakin on umpinaisia levyjä,Huolto-kaksikko ja First stop kytönenriksa- kirjoitti:Mistäs saisi Suzuki rm:ään 250 -08 umpinaisen takajarrulevyn?
Ittellä 180pääsuutin ja 52tk-suutin ja toka alimmassa lovessa sokka. Ihan hyvin toimii, hitusen käy rikkaalla, mutta noilla mennään.
Hepex kirjoitti:Mitkä on kaasarin täysin vakioasetukset? Upouutena ei oikeen lähtenyt käyntiin kun puoltuntia polettiin, no lähti se sitten viimein, sen jälkeen ruvettiin säätämään kaasaria (ilmaruuvia / tk-ruuvia) toimi kyllä erinomaisesti mutta rupeaa röpeltämään vähäsen täyskaasulla ja taitaa käydä hitusen rikkaalla. Ohjekirjasta luin että kaasarin säätöihin ei pitäisi puuttua, vakiona "säädetty tehtaalla optimaaliseksi tehon kannalta" tms. eli kesäsäätöjä haen..?