Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 1.3.2006 17:06

lähetä sähköpostia nii pääsee halvemmalla :-D
c0101797
Liittynyt:
22.2.2006 20:27

ViestiKirjoittanut c0101797 » 2.3.2006 12:57

Joo näyttää toi maahantuojalle soittaminen maksavan 2eskoo min + pvm ELÄMÄ ON. Eli nyt on sitte sähköposti lähetetty saa nyt kattoo vastaako ne mitään kun lähetin kyselyn tohon info@brandt.fi osoitteeseen jonka löysin maahan tuojan sivuilta. Onko tosiaan niin ettei millään hondia myyvällä liikkeeelläkään oo mitään tietokantaa mistä näkis vuosimallin runkonumeron perusteella?
MCL
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.1.2003 17:44

ViestiKirjoittanut MCL » 2.3.2006 18:46

c0101797 kirjoitti:Joo näyttää toi maahantuojalle soittaminen maksavan 2eskoo min + pvm ELÄMÄ ON. Eli nyt on sitte sähköposti lähetetty saa nyt kattoo vastaako ne mitään kun lähetin kyselyn tohon info@brandt.fi osoitteeseen jonka löysin maahan tuojan sivuilta. Onko tosiaan niin ettei millään hondia myyvällä liikkeeelläkään oo mitään tietokantaa mistä näkis vuosimallin runkonumeron perusteella?


Ainakin bikeworldilta olen aina tunnistanut pyörät vm perusteella.Soitto varaosapuolelle niin homma hoituu mitä luultavimmin pvm hintaan.
May the torque be with you
c0101797
Liittynyt:
22.2.2006 20:27

ViestiKirjoittanut c0101797 » 7.3.2006 14:12

Kyllä vastaus saapui melkein samantien sähköpostin lähettämisen jälkeen. Vastaus oli että pyörä on mallia -98. Kuulemma Runkonumeron W kertoo sen.
MotoXer
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
2.2.2006 11:38

ViestiKirjoittanut MotoXer » 8.3.2006 9:57

Juu tuo teknisen neuvonnan hinta on aika hanurista. Eilen varmistin kaverin pyörän vuosimallin ja soittelin Brandtille ja käänsivät sieltä tekniseen tukeen, kas kummaa ku unohtu ämmältä mainita et maksaa muuten 2¤ minuutti+ pvm :) Ei kai puheluhintojen ilmoittaminen kuulu toimistorottien työhön. Kyllähän perus kuluttajien pitää tietää mitä puhelu maksaa, varsinkin ku nuo ei yleensä maksa yhtään mitään ;)
Basma
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
13.12.2004 17:24

ViestiKirjoittanut Basma » 9.3.2006 0:45

Todella hyvä peli. itellä on toiminu moitteettomasti.
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 10.3.2006 17:22

mitä ainetta on cr:n pytty?
saisko sitä hitsattua ku tutun cr:stä on lohjennu vähä sylinteri?

eikä sitte mitää vastauksia tyyliin "vitun pelle, eksä ny tuotakaa tienny"
kiitos
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 10.3.2006 18:31

Taitaa vedellä aika häjysti jos sitä menee hitsaamaan..
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 10.3.2006 22:12

jamperi kirjoitti:mitä ainetta on cr:n pytty?
saisko sitä hitsattua ku tutun cr:stä on lohjennu vähä sylinteri?

eikä sitte mitää vastauksia tyyliin "vitun pelle, eksä ny tuotakaa tienny"
kiitos


Mistä se on lohjennu, sylinteriputki, vai muu muki?
Allekirjoitus poistettu. *****
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 11.3.2006 19:28

sylinteriputki on vaihdettu uus, mutta niinku sylinterikuori? :D
vai olisko se vaan kosmeettinen vaurio?
se voi olla kyllä että se väännättää sitä mahdollisesti johonki suuntaan jos menee hitsaamaan.

eli sylinteriputkes ei oo mitää vikaa vaan ulkokuores halkeama?
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
MotoXer
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
2.2.2006 11:38

ViestiKirjoittanut MotoXer » 13.3.2006 10:42

Kyllä saa hitsattua. Riippuen vähän mistä kohtaa lohjennu, on noita iät ja ajat hitsattu ! Riippuen vähän alumiinin laadusta, saattaa puskea nokea ja kuonaa aika lailla tai sit ei. Jos on helpossa paikassa niin pytty kiinni koneeseen ja heftaa siinä paikallaan jos pelkää vääntymistä, mitä ei kyllä tapahdu. Vuotaako siis vettä pihalle vai syökö vettä vaiko mitä ? Jos on kannen ja sylinterin välisestä tiivistepinnasta lohjennu ni pitää nypätä pinnapultit irti ja oikasta sylinterin pinta hitsauksen jälkeen. Menee kyl sit jo vähän hankalaksi ku on se patarautanen putki ja pehmeä alupytty, jyrsimellä kai sit vaan ?
ma_sa
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.11.2005 16:23

ViestiKirjoittanut ma_sa » 13.3.2006 17:18

Mun CR:stä halkesi kansi, sitä yritettuun hitsata mutta se ei pitänyt.
MotoXer
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
2.2.2006 11:38

ViestiKirjoittanut MotoXer » 13.3.2006 22:20

Sit on hitsarissa vika jos ei osaa tinata tiiviiksi. Sylinterin ulkokuoren saa hitsattua ihan helposti. Kansien hitsaamisesta en niin osaa sanoa ku ei kokemusta, niitä kasvaa muutenkin puissa et mahtaako kukaan jaksaa korjata, mahdollista kyllä sekin ja saa pitämään ku tehdään oikein.
Jaze
Pyörä:
KTM 125sx 2009
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
20.7.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Jaze » 14.3.2006 18:03

Onko tietoo mistä sais suomesta v-forcen läppärunkoja?
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 14.3.2006 19:08

Motocross-x:ltä löytyy ainaski, kunhan vaan kysyt. Sit sai jostain muualtakin, en nyt muista mistä. Mut kannattaa kysellä!