KTM GS-Keskustelua :)

Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 18.9.2004 11:42

niin siis näidenhän kotarien tyyppivika(siis 90 luvun pärrät) oli se että kytkinkori kuluu levyjen kohdalta, eli kytkin korissa on pieni välys levyihin nähden ja tämä välys tekee sitten lovet jokaiselle levylle erikseen kytkinkoriin. Niinpä levyt ei pääse liikkumaan kunnolla, vaikka painatkin kytkimen pohjaan, vaan levyt jää näihin loveihin!

Toivottavasti ymmärsit!

Mutta minulla oli itselläni sama juttu, oli tullut sellainen muhkulainen pinta siihen mihin kytkinlevyt ottaa kiinni ulkoreunalta(eli siis tossa kuvassa noi pystysuuntaiset tolpat, joihin levyt puotetaan). Ja ei muutakun viila käteen ja pois ne urat, niin hieman auttoi. Mutta sitä kannattaa tosiaan tehdä vain viilalla, on meinaan sen verta pehmeetä että ei viilallakaan pitkään tarvitse ottaa. Tässä kohdassa tälläinen materiaali->pääsee juuri syntymään niitä lovia.

EDIT: ja niin, pari sivua aikasemmin olikin En Duro käyny luettelemassa nämä kotarien tyyppiviat 90-luvun tienoilla!
korkkis
Paikkakunta:
ULVILA
Liittynyt:
11.3.2004 10:58

ViestiKirjoittanut korkkis » 18.9.2004 13:04

äsken ku katoin sitä ni ei oo urilla....ei siin oikee mitn jälkiä...
Drive fast
Race hard
Die young
korkkis
Paikkakunta:
ULVILA
Liittynyt:
11.3.2004 10:58

ViestiKirjoittanut korkkis » 18.9.2004 20:29

mitä öljyy ja kui paljo kuuluu GS:s ol...
Drive fast
Race hard
Die young
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 19.9.2004 0:44

hypoid oli. 80-90. gear transimission oil. mobililta. ja 0.5litraa
korkkis
Paikkakunta:
ULVILA
Liittynyt:
11.3.2004 10:58

ViestiKirjoittanut korkkis » 20.9.2004 14:25

mistä aineesta -92 GS:n taka haarukka on tehty...eli ruostuuko se jos sen kiillottaa...
Drive fast
Race hard
Die young
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 20.9.2004 14:29

Raahaa persees sinne talliin ja kato! Yleensä ne on alumiinia..
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 20.9.2004 21:49

eiku se on rosteria!. Kyllä se siis sittenkin on alumiinia.
korkkis
Paikkakunta:
ULVILA
Liittynyt:
11.3.2004 10:58

ViestiKirjoittanut korkkis » 21.9.2004 12:51

eli mitä se nyt sitte on...?
Drive fast
Race hard
Die young
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 21.9.2004 13:32

jotain alumiiniseosta, voit kiillottaa eikä tarvitse pelätä ruostumista...
rjfmotorsport.com
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 21.9.2004 13:38

No jos nyt sitten lähdetään arpomaan niin olisko jotain 5000 tai 6000 sarjan alumiiniseosta(suurimpina seosaineina magnesium tai magnesium ja pii). 6000 sarja on ainakin helvetin yleisesti käytetty, ja on kovaa, ja helppo työstää ja hitsata yleensä. Ei voi tietää. Noita seoksia on niin miljoona. Tuskin ketään kiinnostaa.

Mutta, yhteenvetona(kaiken paskan keskeltä):

se on alumiiniseosta

EDIT: Oho, FactoryKX ehti ensin :(
baxta
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut baxta » 28.9.2004 13:43

Täällä ilmottautuu yksi gs:n omistaja. Tosin omasta mielestäni se ei ole gs vaikka rekisteriotteessa niin lukeekin. Pyörä on vuosimallia -97 ja 250cc. Bikepicsissä oli saman näköinen vehje, exc:nä. Löytyisikö jostain tietoa noista gs:n valmistusvuosista? Googlettaminen ei tuottanut kummosempaa tulosta..
don't eat the yellow snow.
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 28.9.2004 14:01

baxta kirjoitti:Täällä ilmottautuu yksi gs:n omistaja. Tosin omasta mielestäni se ei ole gs vaikka rekisteriotteessa niin lukeekin. Pyörä on vuosimallia -97 ja 250cc. Bikepicsissä oli saman näköinen vehje, exc:nä. Löytyisikö jostain tietoa noista gs:n valmistusvuosista? Googlettaminen ei tuottanut kummosempaa tulosta..


leguidevert.com näyttäis tommosta

http://www.leguidevert.com/moto.php?mar ... dreerech=1%&genrerech=enduro&anneerech=%&anneerech2=&d=10&f=20
rjfmotorsport.com
jahnu
Liittynyt:
9.10.2004 16:25

ViestiKirjoittanut jahnu » 9.10.2004 23:32

FactoryKX kirjoitti:
peppade kirjoitti:Noi linkun laakerit on kyl sopivan hintasia! maksaa iha v*t*sti.


Onneksi useimmat laakerit saa tarvikkeena laakeri tukkureilta jolloin hinta on murtoosa alkup. osasta :D


miten usein mahtaa olla järkevää putsata ton linkun laakerit yms.
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 10.10.2004 22:33

Tänään kun avasin kannen ja sylinterin. Huomasin että kansi on joskus saanu vähän kyytiä :D. Se näyttää ku sodan alle jääneeltä, tajuttomasti kivenhakkaamia. Ei kellää sattuis olee kantta myynnissä? :)

Sylinteri näytti ok, samoin mäntä. Sylinterissä yksi naarmu mutta niin taitaa ton ikäsissä olla aika monissa jonkinlaista naarmun poikaa.
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 10.10.2004 23:13

peppade: Vie kansi koneistamolle he sorvaavat/hiovat tai tekevät jotain taikoja ni taas kelpaa. Kyllä siitä kannesta tulee vielä ihan OK jollei mitään suurempia muttia ole.
rjfmotorsport.com