Tarrasarjat/ Muu jenkkifiilistely

JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 13.2.2007 13:28

Nunzie kirjoitti:Joo niin mäki oon olettanu, mut en oo löytäny eu alueelta ketään joka toimittais n-stylen tarroja, onko kenelläkkään tietoa mahdollisesta myyjästä??


Mistä tsekkasit? Kaupunki-infosta? :) Kolmen sekunnin googletuksen tulos: http://www.racingshopimport.se
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
30+Racing
Liittynyt:
1.4.2006 11:50

ViestiKirjoittanut 30+Racing » 22.2.2007 18:15

Ole kuin tehdaskuskit ja maalauta kypärä sellaiseksi kuin haluut.

Jenkkityyliin maalaukset kypäriin

www.raceservice.fi
race.paint@raceservice.fi

RacePaint maalakset kypäriin... vielä ehtii kaudelle 2007 muutaman kypärän maalata. Alk. 100,- potta.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 22.2.2007 18:40

Kuva
Nyt on kuukengät ja sinisiä letkuja. Kaverille vähän tarroja kanssa ja on noitten alla viel fmf putki ja piippukin :) Sit ku tulee shittikelit ni teen omaan mopoon pientä kaunistamista ihan vaan kesän kunniaksi :P
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 22.2.2007 19:19

pröystäilijä! :D
mä tilasin saksasta kutoset köyhä kun olen. saa nähä tuleeko ne edes perille. ups:n postien mukaan ne olis kyllä saksasta lähteny.
turskaaa
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
2.11.2004 21:23

ViestiKirjoittanut turskaaa » 28.2.2007 13:14

Nyt on kuukengät ja sinisiä letkuja


Mistä näitä kyseisiä "letkuja" mahtaa saada, ois pirun nätti kohentava yksityiskohta pyörään..
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 28.2.2007 17:22

Pro Circuit kamaa, jos löydät jonkun ketä niitä suomesta myy, KERRO HETI!! Mutta muuten menee kyllä jenkeistä tilaamiseksi. Suosittelen Btosportsia, tosi joustavaa sakkia ja neuvoo kyllä kaikessa jos on vähänkään mitään epäselvää. :)
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 28.2.2007 17:46

Oonko ymmärtäny väärin, mutta niitä thuuuninkletkuja ei oo kun nelareihin?
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 28.2.2007 18:58

Joo nelareihin ainoastaan saatavilla.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Tamii
Pyörä:
FZ1-N
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
8.4.2006 22:20

ViestiKirjoittanut Tamii » 23.3.2007 14:30

Mites te ketkä ootte laittanu tarrasettejä pyöriinne, niin jos tarrat on ollu hieman liian isot nii mitä olette tehy? Raasti leikannu vaa poies ylimääräsi vai miten?
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 23.3.2007 16:41

Nyt kuvia galleriassa uusilla teipeillä :)

E: ei niitä teippejä leikellä, ne lärpäleet jätetään hulmuamaan perään tietenki :o
Tamii
Pyörä:
FZ1-N
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
8.4.2006 22:20

ViestiKirjoittanut Tamii » 25.3.2007 23:02

Millasia toimenpiteitä ootte tehy ketä laittanu tarroja pyöriin?
Tietysti ensin pestään pyörä ym, mutta täytyykö jotain erikoista ottaa huomioon, kun tarrat iskee paikalleen?

Meinaa en haluis, että tarrat menee aivan vituralleen. :D
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 26.3.2007 7:01

Muovit irti moposta ja teippaamaan. Joku tinneri ym vois olla kans ihan jees pesemiseen. Sit malttia!
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 26.3.2007 9:01

Käy eka hakemassa kaupasta uusi setti muoveja ja pese ne fairylla ja sienellä läpikotasin. Työvälineiksi kannattaa varata kuumailmapuhallin/hiustenkuivain, mattopuukko jossa on uusi terä, sakset ja vitusti malttia. Jos aijot vanhoihin muoveihin liimata tarrat, niin käy suurimmat naarmut läpi esim. mattopuukon tai hiomapaperin kanssa ja poista niistä purseet. Mut vanhat muovit + tarrat = paska lopputulos. Aina.

Kun alotat liimaamaan tarroja, niin älä revi taustapaperia kokonaan irti ja länttää tarraa suinpäin kiinni. Ota pienemmistä tarroista vaikka yksi neljäsosa taustapaperista irti ja taita se kaksinkerroin. Nyt on helppo asentaa tarra paikalleen tarkasti. Jos se menee vähän vinoon, niin se ei ole kuin pienestä kohdasta kiinni ja se on helppo irroittaa. Sitten kun tarra on suorassa, niin vedä taustapaperi hiljalleen pois alta ja painele peukalolla tarra paikalleen. Ensin isot alueet, sitten pienemmät haarat. Ja keskeltä ulospäin, että ilma pakenee pois alta, eikä jää kupliksi tarran alle.

Numerokilvet liimaan itse niin, että leikkaan taustapaperin keskeltä halki ja aloitan liimaamisen keskeltä. Samalla tavalla vedän hiljalleen taustapaperia pois ja painelen peukalolla. Numerokilven alareuna on aina hankalin paikka, mutta kyllä sekin menee.

Ilmanohjaimet on suht helpot liimata. Jos niissä on paljon sakaroita (esim. crf), niin itse liimaan suuret alueet ensin ja sen jälkeen ne ohuemmat sakarat.

Maltti on tosiaan valttia tässä touhussa. Älä koske tarran liimapintaan (helpommin sanottu kuin tehty), sillä sormista jää rasvaa liimapintaan ja tuloksen osaa varmasti jokainen arvata. Äläkä lämmitä tarraa liikaa, sillä se venyy helposti ja sitten on tarrat pilalla. Jos ilmakuplia jää, niin puhkaise ne neulalla tai mattopuukolla. Ja jos tarra meni vähän vinoon, niin viillät vaan mattopuukolla kaikki tarrat paskaksi, revit penkinpäällisen ja hypit uusien muovien päällä.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 26.3.2007 15:59

Tässä vielä TWMX ohjeet
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 26.3.2007 16:20

Sit ite käytin sellasta kikkaa et saippuavettä suihkupulloon, ja suihkuttaa jonkun verran muovin päälle ja länttää tarran päälle. Sit raottelee tarrankulmia vähän ja hiustenkuivaimella kuivaa tarrojen alta. Eikä varmana tuu kuplia.