Ei sitä heti huomaakaan sitä eroa, mutta pidemmän päälle noin tehtynä, kone ei tykkää...
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
Messico kirjoitti:Kuis paljo sitä öljyä sitten pitää siellä olla? Ekalla kerralla lorotin ohjeitten mukaan reippaasti ja sitä valu oikein käsiin ku vein sitä paikalleen Ei tuo kone oikein tykänny käydä.
Nykyään lorautan sen desin siihen ja puristelen enimmät pois, öljynen on pinta, mutta sinistä ei ole näkyvissä.
hess kirjoitti:Onko kellään kokemusta K&N Ilmansuodattimen Puhdistus/Öljy-sarjasta?
Ei olisi hinnalla pilattu, pesuaine + öljy 18e.
Keijo-crossi kirjoitti:Kyllähän sitä voi tärpätillä,diisselillä ja bensalla puhdistella mutta ajan kuluessa huomaatte että pääsee vähemmällä kun käyttää jotain siihen tarkotettuta litkuja. Itte liotan teollisuuspesuaineessa pari päivää ja puristelen ämpärissä jossa on ritilä pohjalla, putsarista tuleekin yllättävän puhdas ja melkein keittiö/vessanhanan alla voi hoitaa loput.
Vaikka putsari näyttää puhtaalta niin valkoinen lavuaari ei valehtele. Heitän vaa öljyt päälle ja odotan että se paskoo koneen
a.c.e kirjoitti:hess kirjoitti:Onko kellään kokemusta K&N Ilmansuodattimen Puhdistus/Öljy-sarjasta?
Ei olisi hinnalla pilattu, pesuaine + öljy 18e.
En oo nyt ihan varma asiasta, mutta muistelisin että noi K&N tuotteet ei ole tarkoitettu näille vaahtomuoviputsareille, mitä crossipyörissä käytetään.
Kannattaa tarkistaa asia esim. K&N:n nettisivuilta.