Kyllä on herkkä nahka, eikä tässä etes ole päässy siihen kettuiluun. Puhumattakaan rehellisestä vittuilusta.
Acme Motorsport
markus10 kirjoitti:Miten nuita etuiskareita voi säätää? Siitä päältä vaan kääntää kovemmaks vai?
mikseri100 kirjoitti:markus10 kirjoitti:Miten nuita etuiskareita voi säätää? Siitä päältä vaan kääntää kovemmaks vai?
Sun orionissas ei taia olla mitään säätöjä... ainoa ruuvi taitaa olla "ilmaruuvi" josta saa ilmat pois
markus10 kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:markus10 kirjoitti:Miten nuita etuiskareita voi säätää? Siitä päältä vaan kääntää kovemmaks vai?
Sun orionissas ei taia olla mitään säätöjä... ainoa ruuvi taitaa olla "ilmaruuvi" josta saa ilmat pois
auttasko se jos pistäs ilmaa sisään siitä ilmaventtiilistä, venttiili löytyi iskarien pohjasta. paljo sinne vois pistää painetta?
-Ola- kirjoitti:Miten crossien etu-iskareita yleensä madalletaan? Onko muita keinoja kuin laittaa lyhyemmät jouset, vai saako jollain holkeilla tms madallettua? Pyörä on siis madallettu ja pitäisi saada tuo keula alkuperäiseen korkeuteen. Edellinen omistaja kyllä sanoi että ihan kotikonstein pitäisi onnistua keulan palauittaminen normaaliksi. Pyöränä siis honda crf -05 eli shovan keulla.
SMK) kirjoitti:-Ola- kirjoitti:Miten crossien etu-iskareita yleensä madalletaan? Onko muita keinoja kuin laittaa lyhyemmät jouset, vai saako jollain holkeilla tms madallettua? Pyörä on siis madallettu ja pitäisi saada tuo keula alkuperäiseen korkeuteen. Edellinen omistaja kyllä sanoi että ihan kotikonstein pitäisi onnistua keulan palauittaminen normaaliksi. Pyöränä siis honda crf -05 eli shovan keulla.
Showa on helppo madaltaa sorvaamalla vaan uus lukkorenkaan ura vähän ylemmäks, ei siis tarvi edes jousta lyhentää. Vastaavasti sinne vaimennuspuolelle tarvii sit laittaa stoppar i jottei keula pääse avautumaan koko orkkis mittaansa- tätä puolta en kyl suosittelis lähteen ite ropeltaan tuolla tietotasolla, eli kun et selvästikään omaa kokemusta noiden purkamisesta (madallus on aika ilmeinen jos on keula ollut joskus atomeina). Lähinnä siksi sanon näin, että muutama yliomatoimisesti huollettu catridge on vaatinu monen kympin osat juuri siksi - oire on selvä kun männänvartta pitkin valuu öljyä. Keulan palautus normaaliin pituuteensa kun ei maksa liikkeessä (ainakaan BR Pro service = meillä) juuri normaalia öljynvaihtohuoltoa enempää eli 80e ja siinä saa sentään samalla sen normaali huollonkin, josta eteenpäin ei niitä rikottavia osia tarvi itse auki purkaakaan.