Hansen ja Stenberg on kovia kuskeja etenkin freeridessa, mutta siihen loppuu Hansenin skilssit ramppi hommissa ja Stenbergin linkku taidot rampissa ei kerro kyllä sen pyöränkäsittely taidoista paljo mitään kun ei tuntunu turn downitkaan onnistuvan niinkun ennen. Kyllähän Hansen best whipissä ihan hienosti veti, mutta jos nyt otetaan vaikka 10 oikeasti parasta kuskia best whippiin niin mun mielestä Hansen ei enään mahdu siihen sakkiin Torronteras kylläkin. Tää bestwhippi on aikapaljon makuasia, mutta yks mihin paljon verrataan on se miten paljon saadaan normi linkussa pyörä taittuun 180 astetta. Twitchillä se taito on aika kaukana siitä mitä se on monella muulla. Ei tässä oo mulla mitään varaa ketään arvostella, enkä kuskeja arvostelekkaan vaan kisan järjestäjää. Kyllä se massalle uppoo kun on nimikuskeja, mutta kisan arvokkuus itse lajissa mukana oleville laskee tai itseasiassa se on jo laskenut todella alas. Onhan meillä vielä X fighterit pelastamassa tän lajin kilpailut, niillä ei tarvitse olla enään nimikuskeja tupa täynnä vaan ottavat vähän uusia taitavia kuskejakin mukaan.