Muuta Keskustelua

Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 1.3.2010 17:22

Ohhos olenpas jäänyt kehityksestä jälkeen, luulin että ei kai siitä apilasta 50enempää tule mutta sivuilla lukikin että 70hv/13000rpm/129kg. Kuinkahan paljon parhaillaan tollasesta saisi, kun jupen jääporkkanastakin tuli noin 10hv enemmän kuin vakiosta :roll:

En kyl tie olisko ihan hullu idea jos kotarikin tekisi sellasen, en usko että huonommaksi menisi kuin aprilia.
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 1.3.2010 17:50

No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?

Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 1.3.2010 21:11

Kyllä ne ajaa MX1:ssä Aprilialla. Coppins varmaan kerää eläkerahastoo tolla Aprilia-diilillä.
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 2.3.2010 18:08

Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?

Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa :roll:
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 2.3.2010 18:29

Keijo-crossi kirjoitti:
Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?

Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa :roll:

Tuu koittaa mun Husaberggiä nii tiiät :D Kyllä siinä 450cc on ihan sitä voimaakin ja vääntöä ennenkaikkea
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 2.3.2010 20:41

Keijo-crossi kirjoitti:
Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?

Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa :roll:

Tai niin kuin vanhoissa lentokone V12 koneissa, samalla mutkalla kaksi veiviä,tai apuveivi pääveivissä ja eri iskunpituus...
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 4.3.2010 12:01

Olisiko uusista läppäventtiileistä apua pirteyteen vanhaan 93 jammuun,vai onko ne vaan myyntipuheita,tosin siinä on alkuperäiset,eli vanhat paikallaan.?Pitäis saada vähän terävämmäks toi kaasuun vastaaminen.
zeizei125
Liittynyt:
14.4.2008 14:25

ViestiKirjoittanut zeizei125 » 4.3.2010 16:47

timpax41 kirjoitti:Olisiko uusista läppäventtiileistä apua pirteyteen vanhaan 93 jammuun,vai onko ne vaan myyntipuheita,tosin siinä on alkuperäiset,eli vanhat paikallaan.?Pitäis saada vähän terävämmäks toi kaasuun vastaaminen.


menee rahat hukkaan!93-250 pitäisi vastata kaasuun hyvin JOS on pidetty pelit kunnossa!
siel on sit jotain muuta häikkää jos kaasuun vastaaminen on huonontunut.
nuo läpät ostetaan vasta sitten kun ruvetaan vehkeitä viilaan,ja tehdään muutakin.
jos ne vanhat läpät vaan pelaa,niin älä osta mitään"viritys"läppiä.ei niistä ole mitään hyötyä,et huomaa mitään eroa!
pelaako jammussa pakoaukonsäädin niinkuin pitää?
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 4.3.2010 17:51

pelaako jammussa pakoaukonsäädin niinkuin pitää?[/quote]

Kyllä se pitäis pelata,saattaa olla,et on männän vaihto esissä..kiitti vinkistä,en pistä sit rahoja turhuuteen.
Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16
Hondan erikoiset myyntistrategiat

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 4.3.2010 19:01

Hondan uutta kaks'puolikasta olimma joskus viimekuun puolella hankkimassa tällä kaudelle härpättimeksi, mutta luottoliikkeemme joutui toteamaan, että pyörien saatavuus on tällä hetkellä perin huono. Suunnilleen kai kilpakuljettajat, jotka ovat pyöriä varanneet ajat sitten, ovat omansa saaneet. Kaikki eivät kilpakuskeistakaan siis välttämäti..

Pyöriä tulee nyt maahantuojalta vähittäismyyntiin vain silloin tällöin ihan muutama kappale. Kaupankäyntiin olisi ollut meillä ja liikkeellä kovasti haluja, mutta mitään tietoa ei ollut antaa siitä, koska pyörän voisi saada. Tänään olisi voinut yhdestä uudesta Hondasta tehdä kaupat, mutta meille ei ollut enää ajankohtaista. Brandtilta olivat tämänkin laitteen kohdalla vaan soittaneet, että nyt olisi pyörä saatavilla. Liikkeessä kertoivat, ettei ole tietoa, onko saatavuusongelma maahantuojasta vai valmistajasta johtuva. Muistelisin, että silloin pyöräkaupoista kiinnostuneina juttelemassa käydessämme olisi ollut puhetta ongelman olevan valmistajan päässä. Pyöriä tehtäisiin kummasti pienissä erissä tai jtn. Seuraavasta tulevasta erästä oli nyt semmoinen tieto, että huhtikuussa(!) on tulossa.

Meillä on pörrätty nyt pari viikkoa kurapuolellakin taas vaihteeksi Yamahalla - vaihtelu Hondan merkeissä kesti yhden pyörän verran. Kylmää peliä - toisaalta ja toisaalta.

Mikä sitten ikinä onkaan ongelman perimmäinen syy - on tilanne aika kummallinen. Erikoinen myyntistrategia kaikenkaikkiaan. Tarttukaa joku viisampikin tähän aiheeseen tahi sivuuttakaa kiinnostavampien asioiden vuoksi..
- Matti Peltola -
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 5.3.2010 10:49

Saman teki yks isäntä, Hondaa oli ostamassa (450F), ja ilmotettiin että huhtikuussa saa. Nyt on jantterilla sit KX450F tallissa. Ei taida toi huhtikuu olla kaukana siitä kun Kotari tuo 2011 mallit myyntiin. :P
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 5.3.2010 11:43

Ja nyt ne vähätkin hondat on satamassa jumissa kun ahtaajat pisti perseet penkkiin
ranne putos..
mudface
Pyörä:
KTM GS 125 -88
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
22.6.2006 1:05

ViestiKirjoittanut mudface » 6.3.2010 1:02

Niin jos edes pääsevät satamaan jäätilanteen takia.
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 6.3.2010 12:44

201262 kirjoitti:
Keijo-crossi kirjoitti:
Oretna kirjoitti:No eipä oo tainnu apriliankaan projekti olla mikään kultakaivois.. Ainakaan kilpapyörien osalta. Ja eiks ne oo sallittuja crossissa vaan mm-sarjan jäähdyttelyluokassa?

Meinasiks et tekee kiertarist Y:n mallisen ja iskis pari 250 sylinteriä romppeineen kiinni siihe 450 alakertaan? Ois varmaa aika veikee peli =D
En sentää, sillai kun normaaleis rivikoneis vierekkäin. Mut joo en sit tie mitä se 450 vaihteisto siitä vääntö ja voima määrästä sitten meinaa :roll:

Tai niin kuin vanhoissa lentokone V12 koneissa, samalla mutkalla kaksi veiviä,tai apuveivi pääveivissä ja eri iskunpituus...
No miten se sit oikee menis? männät samaan aikaan ylhäällä :roll:

Tomppo92: Emmää siit miksikää tuu jos vaan kerran kokeilen sitä. Jos annat kaudeks sen lainaks niin vois onnistuu 8)
MCL
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.1.2003 17:44

ViestiKirjoittanut MCL » 10.3.2010 16:00

Ostakaa viimeiset roippeet pois,hintoja alennettu
May the torque be with you