robbani kirjoitti:+/- 80h riippuen kuskista
ja sit vielä pikkku lisäys SRY siis pyörä on 4 -tahti
NoFear90 kirjoitti:Terve!
Löytyskö täältä tietoa/hajuja että mikä pyörässä on kun pätkii maksimitehoilla? Muuten pelaa mainiosti. pyörässä on procircuitin paisari kiinni, vakiosuuttimet + punanen jousi pasäätimessä. niin ja männällä ajettu 3h ja tulppa vaihdettu 10h sitten. Seos on 2,5% ja laatuöljyä.
mahtaskohan tulpan putsaamien tai suutimen vaihto vaikuttaa mitenkään? roskia tms?
Jos sieltä nyt löytyy joku ktm konkari joka mahdollisesti TIETÄÄ asiasta niin oottaisin innolla vastauksia!
Mutta taidan mennä repiin kaasaria auki. ->
h0m3r kirjoitti:NoFear90 kirjoitti:Terve!
Löytyskö täältä tietoa/hajuja että mikä pyörässä on kun pätkii maksimitehoilla? Muuten pelaa mainiosti. pyörässä on procircuitin paisari kiinni, vakiosuuttimet + punanen jousi pasäätimessä. niin ja männällä ajettu 3h ja tulppa vaihdettu 10h sitten. Seos on 2,5% ja laatuöljyä.
mahtaskohan tulpan putsaamien tai suutimen vaihto vaikuttaa mitenkään? roskia tms?
Jos sieltä nyt löytyy joku ktm konkari joka mahdollisesti TIETÄÄ asiasta niin oottaisin innolla vastauksia!
Mutta taidan mennä repiin kaasaria auki. ->
Sama pyörä ja melko lailla sama vika oli minulla keväällä. Vikana oli liian suuri väli haistelija-anturilla ja magneeton vastakappaleella. En nyt muista että oliko ohje-arvo 0,6mm, vai 0,8mm. Soittamalla KTM-puljuun selviää.
ripa-pipa kirjoitti:jos vaihtaa enskojen tilalle supermotot nii muuttaaks se nopeuttaa mittariin eili pitääks mittaria säätää ?
öräwä kirjoitti::D
Tästä, scrollaa sivu alas asti.