Äläkä unohda 125 2T, on aika mainio peli vetää mettäpoluilla. Kevyt viedä ja tehoa on aika sopivasti. Enkä sulkisi pois KTM 250 tai 400 RFS koneella olevaa enskaa, moottorit kestävässä maineessa ja osien saatavuus on hyvä.
Kuten tuolla aiemmin jo mainittiin niin toi hintaluokka on vähän haasteellinen että löytää ehjän pelin mihin ei tarvii heti laittaa touhutonnia moottorin päivitykseen.
Liian tehokas mörkö tai ylävireinen krossi on monesti aika haasteellisia vietäviä kekskiverto kuskille, väsyttää vaan turhaan ittensä ja ajamisesta puuttuu rentous ja sitä kautta vauhti.
Mielummin tuppi nurin laiskemmalla vehkeellä kun pintakaasulla varoen tehokkaalla pyörällä
Mä ajan 400 EXC kaikki mun ajot ja se moottoriltaan vahva kuminauha joka ei pääse yllättämään missään kohtaa. Sillä on hoitunut hupiajot, makkaranpaistoreissut ja rapakuntokrossit, enskapoluilla huojumisesta puhumattakaan.