^^jünther^^ kirjoitti:Joskus olen itse tuota namuraa käyttänyt, sillon itsekin epäilin, että uskaltaako vai eikö, mutta kehuskeltiin, että on ihan hyviä mäntiä ja kelkkamiehet suosii kovasti ni ajattelin että kyllä sillä sitte varmaan uskaltaa ,
Joo pitänee miettiä hommaanko sen, kuulostais joltain japanilaiselta merkiltä ihan?
Sitten seuraava kysymys, nää projektit kun usein tuppaa laajenemaan, niin ajattelin että jos talven aikaan pikkuhiljaa ostelis osat ja pistäs uuden kiertokangen ja runkolaakerit kerralla, kun auki on kone ja kun noissa hieman välystä jo on, tulispahan mahollisimman pitkäaikanen kone(tarvittaessa noillakin ajas vielä, mut olispahan talveksi hieman projektia)
Osatkaan kun ei näyttäs kun ~250e kaikkineen maksavan?
Niin tuota että millainenkohan homma tuo kone on avata, joskus 10 vuotta sitten oon tunturi-mopon puch moottorin avannu, ja siitä jäi huono kuva, kun siellä on niitä irrallisia neulalaakereita, ja tietenkin ne ekakertalaisella levahti pitkin lattiaa ;D niin että onko tossa sellaisia, vai pysyykö kaikki yhtenä pakettina kun lohkot puolittaa? Pitääkö jotain ottaa huomioon jos aukasen ton ite ?
Saiskohan netistä jostain koneen räjäytyskuvaa ?