latexxiino kirjoitti:onko 97 vuoden rmn takaiskun vaimennus säädettävissä. olen 171 cm pitkä ja epäilen että ei riitä jalat maaha
Eiköhän sulla pituus siihen riitä, itellä oli -04 ja oon joku vähä vajaa 175 ja ei mitään ongelmia ajamisessa ollu
Hepex kirjoitti:Paljon maksaa eturattaan stefa ja mistä saa, vai käykö joku perus-stefa (ja minkä kokonen sellainen) + onko vaikea asentaa, pitääkö avata kone? Oli tuossa muutaman kuukauden aikana vuotanut muutaman tipan ja lämpimillä öljyillä varmaan enemmän, ei kuitenkaan tiputtele esim yön aikana yhtään, eli ei toistaseks hengenhätää.
willik kirjoitti:Karkeasti sanottuna:
M6 10Nm
M8 30Nm
SMK) kirjoitti:willik kirjoitti:Karkeasti sanottuna:
M6 10Nm
M8 30Nm
M8 mieluummin 20Nm kuin 30, 8.8 eli peruskamalle std mukanen olis 24Nm. Ei siis nus nus mielessä vana sillä että 30Nm saatta jo sit korkata, joskin epätodennäköstä.
^^jünther^^ kirjoitti:latexxiino kirjoitti:onko 97 vuoden rmn takaiskun vaimennus säädettävissä. olen 171 cm pitkä ja epäilen että ei riitä jalat maaha
Eiköhän sulla pituus siihen riitä, itellä oli -04 ja oon joku vähä vajaa 175 ja ei mitään ongelmia ajamisessa ollu
Poutiainen kirjoitti:-jokin kirjoitti:kuka ossais kertoa mikähän tossa 91vm rm:ssä on vikana kun kytkin ei irrota ja oon kasannu yhen kerran uuvestaan räjäytyskuvien kanssa.
+1 tälle. Täysin sama homma muuten paitti että -83 vuoden 80:sen kanssa.