Pittääkö se pytty mittauttaa, vai riittääkö jos tilaa ihan alkuperäsen männä?
PKS kirjoitti:pytty pois ja männässä on koko ilmoitettu kirjaimella (A,B,C,D jne.) niin samankokoinen tilalle.
Parta779 kirjoitti:No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
adidasnalle kirjoitti:mikä vois olla vikana ku 4 vaihe ei pysy päällä? 93vm 125cc cr
^^jünther^^ kirjoitti:Parta779 kirjoitti:No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
Ei se pakoaukosta kattominen mitään auta, mäntä kuluu imupuolelta, ni tuskin siitä pakoaukosta mitään olennaista juurikaan näkee
Ite en kyllä isompaa mäntää alkais ennen tilaamaan ku mittailee, se pytty tuskin kauheesti on kulunut
Parta779 kirjoitti:^^jünther^^ kirjoitti:Parta779 kirjoitti:No se, mut uskon et tohon on kuiteski se joku aika sit laitettu.
En ala viel vaihtaa, katellaan nyt.
Voishan sitä tieten pakoaukosta tiirailla vähä.
Katoin tulpan reiästä peilillä ei näyttäny pahalta.
Ei se pakoaukosta kattominen mitään auta, mäntä kuluu imupuolelta, ni tuskin siitä pakoaukosta mitään olennaista juurikaan näkee
Ite en kyllä isompaa mäntää alkais ennen tilaamaan ku mittailee, se pytty tuskin kauheesti on kulunut
Juu en oo isompaa tunkemassakaan jos en mittaa pyttyä, ja tiivisteitä oli mukana muistaakseni 4-5kpl kaikkia eli siis on siellä jokunen mäntä pyöriny
Ja tosta kulumisesta, kaverilla meni kawasta mäntä just pakopuolelta...
Edit: Kävin tänään hommaamassa tuntimittarinki, jos huomenna asentelis, saa samalla kierroksetki näkyviin