8ade8 kirjoitti:ripekosk kirjoitti:[^lollero^] kirjoitti:Meitän on monta, mutta homoilla on honda.
Mutta joo husqvarna kannattaa unohtaa ihan kättelyssä, tm vaikea ajettava pyörä kokenettomalle kuljettajalle. Kotari paras yli voimasesti vielä valmistettavista piikkisistä, mutta silti kääntysin jonki japanin valmisteen puoleen varma toimisia ja hyväksi todettuja jos vain huolto pelaa. Halpojakin verrattuna kottaraisiin.
Minkälaisia Husqvarna CR:t ovat (Piikkiset)? Verrattuna vaikka Japanilaisiin?
Mikäs niissä tm racingin piikeissä on jos ei sovellu kokemattomalle kuljettajalle?
Mikä siinä husqvarnassa on huonoa? Ja eihän noita japsi piikkejä taida olla kun yamahan. Jos ei lueta kawan ja suzukin vanhoja piikkejä. Mutta joo täytyy nyt miettii et saisin aika läheltä husqvarnan, kotarin ja yamahan.
Tm: niin korkealla tuo kierrosten käyttöalue että jopa sarjarossikurkoillakin vaikeuksia ajaa sillä, Myös pyörässä näkyy tämä Italia, hienosti suunniteltuja komponentteja ja jopa alurunko mutta sähkö ongelmia ja muita ikäviä säästökohteita valmistuksessa.
Husse vaan valitettavasti ihan pommi, ei herneitä kenellekkään. Runkoja poikki, iskarit ei pelaa ollenkaan, tehoton moottori huonolla teho alueella. Ja yksinkertaisesti ei vaan meinaa kestää.
Japanilaiset tosi tasavarmoja suorittajia josta kertoo se että pyöriä ei ole kehitetty viimiseen 10v käytännössä ollenkaan ja silti täysin kilpailu kykyisiä verrattuna ktm:iin. Viimiset 8 pyörää olleet keltaisia, aktiivisesti ajettu kilpaa ja yksi keskeytys 2h kisassa viimisellä kierroksella 30h ajetun männän helman haljetessa. Muuten kaikki tekniset ongelmat menneet täysin omaan piikkiin(ja kaitse mäntä olis pitänyt ennen kiisaa vaihtaakkin )
Mutta tosiaan kaikki spekulointi perustuu koeajamisiin ja muitten tekemisen vierestä seuraamiseen. Ktm hyvä vehje europpalaisena ja kaikki japsit toimivia huolloista riippuen.