Mikä vikana kun pätkii ja röpöttää ja paukkuu ja ampuu putkesta kun yritää mennä piikille? siine 6---> alkaa jumalaton pätkintä. Muuten toimii moitteetta, lähtee hyvin käyntii, ja vapalla pystyy kierrättää sinne 9 tuhanteen. Ongelmat alkoivat kun kävin tankkaamassa, tankkasin 6 litraa 99 oktaanista bensaa ja lisäsin perään öljyä. Sekoittelinja lähdin ajamaan, kunnes huomasin n. 300 metriä ajettuani että pyörä käy erittäin laihalla, kurkotin bensahanalle, mutta se olikin auki? Pyörä pysyi käynnissä vain ryypyllä. Kävi samalla tavalla kuin suutin olisin ollut kokoa 20
. No, menin siitä sitten kotio ja avasin kaasarin, en huomannut mitään poikkeavaa. Puhalsin suuttimet ja laitoin takaisin kiinni. Nyt toimi niin kuin kuuluukin mutta se pätkintä.
Mitä tehty: Tulppa vaihdettu, EG,ES,EIX ja eri kärkivälejä,
tarkistettu tulpanhatun johto ja liitännät
cdi boksin johdot ja liittimet
kokeiltu sytytyksen ajoituksen säätämistä
kokeiltu eri suuttimia
pesty ilmanputsari
pakoaukonsäädin toimii
??
Minulla on koson mittarin kierrosanturijohto punainen johto liitetty staattorin pick-up anturaan suoraan, ja maadoitus on samaan ruuviin missä puolankin maadoitus.
Eihän pätkintä voi johtua tuosta kososta, eihän?
Kiitoksia jos joku jaksaa vastata