jukke96 kirjoitti:Itellä ceeärrä neljättä viikkoa nyt, ei oo koneessa ollu mitään vikaa, mitä nyt piti yks tiiviste vaihtaa kytkinkopasta kun vuosi vähä öljyä. Bensaa ei syö kovin paljo, jotain 8h ajoin tankillisella, eikä ollu taukojakaan paljoa. Kaasari kyllä talvisäädöissä että hyvilä säädöillä ajelee vielä kauemminkin.
Kaverin kans ollaan ajeltu montuilla aika paljon, ja kaverilla on yamaha YZ, niin vissiin kuus ajoreissua ollaan tehty ja sillä on aikas monesti lahonnu se peli, esim yhesti meni laakerit jumiin alakerrasta. Se oli kyllä kuskin vika aikalailla.
Ceeärrästä ei oo muuta ku hyvää sanottavaa
Menee kyllä ainetta tankki per 1-2h mittaritunteja. Millä tapaa tunnit on mitattuna? Ei ainakaan tuntimittarilla.
Pyörien vertaaminen tuolla tavalla on aivan hyödytöntä.
Ostajaa hyödyttää enemmän tietää:
-tyyppiviat ja lapsuudet
-ajo-ominaisuudet
-moottorin luonne
-varaosien hinnat
-minkälaiselle kuskille pyörä soveltuu?!
Olen omistanut 3 crrän piikkiä ja kaksi niistä on leiponut kiinni. Toisessa mäntä ja toisessa petilaakerit. Kumpikaan ei ollut pyörän vika. Vaan toisessa oli putkitettu sylinteri ja toisessa kampuran stefa asennettu liian syvälle. Näissäkin tapauksissa syypää oli kyllä edellinen omistaja eikä pyörä.
No siitä lähtien onkin sitten ollut kone auki ennen ajamista kun uuden pyörän on ostanut.
Minkä takia juuri -01 250r on paras?