everton kirjoitti:Niin, se M-racerin Hondan hypetys on välillä jopa rasittavaa, vaikka m-racer vaikuttaakin ihan tolkulta ukolta.
Ite en oo merkkiuskollinen mihkään suuntaan, 3 hondaa, 4 suikkaa, 2 kawaa, 2 ktm, 1 jamaha ollu, kaikilla puolensa..ottanu aina sen mistä saanu parhaan tarjouksen
ainiin, eka pyörä oli Maico, back in the day..
Kiitos
Ei nyt, itsellä on takana vissiin 3 Kawaa, 1 KTM, 3 Yamahaa, 2 Suzukia ja 4 Hondaa. Ehkä fiilikseen vaikuttaa se, että toi 2009 mallinen CRF450 oli eka nelipuolikas joka ei tuntunut liian raskaalta mörköltä ajaa ja uskalsin siirtyä ajamaan nelipuolikkailla ja edelleenkin toi nelipuolikas Honda on mulle optimaalinen yhdistelmä kaksipuolikkaan keveyttä ja nelipuolikkaan voimaa. Oikeesti yritän kokeilla eri merkkejä aina kun on mahdollista, mutta toisaalta yritän noudattaa periaatetta "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään" tai lähinnä jos ei räjäytä tajuntaa, niin ei väkisin. Olen tänä vuonna kokeillut tänä vuonna mm. Yamahan, Suzukin, Hondan ja Kotarin nelipuolikkaita sekä Yamahan, Hussen, KTM:n, Hondan, Suzukin ja Kawan nelipuolikkaita. Kun tuossa kysyttiin, niin Yamahan nelipuolikkaasta voin sanoa että ei sopinut meikäläiselle ja suurimmat ongelmat oli outo ajettavuus (tosi yläpainoinen), jotenkin ilmanohjaimet älyttömän leveät ja imuäänet niin kovat, että ei vaan osannut ajaa. Koneen tehoissa ei ollut vikaa, mutta ei noissa nelipuolikkaissa oikein ikinä ole.