Morjesta! Suunnitelmissa olis hankkia ensimmäinen kurapyörä ns. sunnuntairossiin/enskaan, eli ihan vaan "kuntopyöräksi". Olen miettinyt, että minkä kokosta pyörää sitä lähtis ostamaan ja todennut, että piikkiset suljen pois(ellei niitä satu saamaa erityisen paljon halvemmalla kuin isompia). Elikkä vaihtoehdoiksi jäisivät 250 tai 300cc 2t, sekä 450cc 4t. 250 4t pyöristä olen saanut sellaisen käsityksen, että huoltovälit olisivat lähes yhtä tiheät kuin piikkisessä 2t(tarkoitan siis mäntä, alakerta jne), onko näin? 250 ja 300cc 2t pyöriä tuntuu löytyvän aika edullisesti, mutta 450cc nelaritkaan eivät kovin hirveitä maksa. Joten kumpaa suosittelette monttu/mettä ajeluun, nelaria vai 2t. 2tahtisella olen tottunut ajamaan(kadulla) ja sellaista myös huoltamaan, mutta kyllähän ne nelarinkin konehuollot samallailla onnistuu kun niitäkin muutama tullut tehtyä. Olisin kiitollinen jos joku voisi tehdä jonkunlaisen yhteenvedon 125/250/300cc 2t vs 250/450cc 4t ja kaiken näköset protipit pyörän valintaan on tervetulleita, budjetti tosiaan on pyörän suhteen 2000e, mieluiten tietysti mahdollisimman vähän. pahoittelen epäselvää tekstiä...
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125