ja entä ku mulla on nyt sylinteri putki kahen millin ylikoossa eli 50mm. niin voinko mä ostaa siihen sen vakio(48mm) sylinteri putken vai jääkö se sinne väljäksi?
Mäntä reijitetään mahd.isolla terällä,rupee vastaamaan paremmin kaasuun kun kevenee.n.10kpl 9mm terällä riittää..vai minkä kokosta terää olette käyttäneet??1diootti kirjoitti:Noniin terve vaan kaikille.
Eli olet taas yksi rasittava aloittelija pyörien kanssa ja välillä saa huuli pyöreänä lukea näitä viestejä.
Kysyisin siis, että mitä männän (vai sylinterin?) poraamisella tarkoitetaan, mitä sille käytännössä tehdään?
Kiitos ja anteeksi
hemppaz kirjoitti:Mulla meni kans wisecon mäntä vajaa kahdessa tunnissa. oli saman kokoinen ku entinenki eli ei vissiin liian timmi.. onko nuissa wisecon mäntiissä ne koot niinku A-D niinku muissaki?
ja entä ku mulla on nyt sylinteri putki kahen millin ylikoossa eli 50mm. niin voinko mä ostaa siihen sen vakio(48mm) sylinteri putken vai jääkö se sinne väljäksi?
SMK;-) kirjoitti:KTM käyttää Wössner'n mäntiä ja TM Athenan, joissa muuten on wössner'n leimat osissa sisällä. Husse käyttää Assoa. Kaikki em. TAKOmännät kestää ihan eri luokkaa kuin japsien orkkis-valu-männät. Wiseco epäilyttää jo minuakin, mutta esim. Noiden Prox ja Athena suhteen epäilen vahvasti, että pyttyyn on laitettu vain liian iso mäntä tai se on jo soikea, mitattu niin päin ja siksi valittu koko on monta satkua kireämpi kuin orkkis. 7 satkun välys piikkiin olisi ihan aiheellinen, 6 ihan minimivarmuus, sylinterin mittaus nimenomaan männäntapin suunnassa ylhäältä ja helmasta, pienemmän mukaan mennään, varman päälle.