Honda Cr 250 94-98

CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut CR250 » 13.12.2012 13:00

yamahisti kirjoitti:Nyt vielä pitäis tietää että mitä suuttimia talveks jääradalle ois hyvä laittaa ettei vaan leivo, nyt muistaakseni pääsutin:187 ja tyhjäkäynti oli joku 85

Melkoisen iso tk-suutin, jos 85? Aikoinaan omassa -98 puolikaassa käytin 56-58/192.
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 28.2.2013 23:43

http://viewitem.eim.ebay.fi/Honda-CR-25 ... 33329/item

Kellään tietoa mahtasko sopia -94/95 hontaan? Ja jos joltaan löytyy kyseiseen vuosmalliin mg puolen lohko ostan pois!
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
pjt250
Liittynyt:
17.3.2013 14:58
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut pjt250 » 17.3.2013 15:33

Olisko kellään tietoa mikä meni vikaan kytkinvaijeria vaihdettaessa? vaijerin vaihdon jälkeen aiva tunnoton, eikä palauta, eli ei ole minkäänlaita vastusta.
vilii97
Liittynyt:
3.5.2012 22:30
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut vilii97 » 21.3.2013 0:10

Meneekö 90 vm cr 97 valopuola?
HannuPalmu
Pyörä:
Ktm EXC-F 250
Liittynyt:
17.4.2013 22:48
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut HannuPalmu » 29.4.2013 19:42

Osaakos kukaan sanoo mistä sais 94vm Honda Cr250 takajarrusatulan kiinnityspultin? ja tuleeko takajarrupalojen mukana se pieni rauta joka pitää palat siellä satulassa toisesta päästä kiinni koska itseltä lens se pultti ajon aikana pois ja jarrupalat hakkas sen metallinpalan rikki
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut CR250 » 25.5.2013 1:22

CR:n jarrut on parilla liukutappipultilla, jos en ihan lepikkoon muista. Räjätyskuvat "osastolta" löytyy tähän apuja.

Löysin tallin perukoilta -98 CR:n uutta vastaavat läpät ja läpänrajoittimet, sekä pykimätön imukurkku. Läppärunkokin näytti olevan, mutta sen kunnosta ei ole muistikuvia.. Eli mainitut osat kaupan, jos tarvista laita viestiä.
jorppa95
Pyörä:
yamaha wr125, ktm lc4 640
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
1.6.2009 23:51
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut jorppa95 » 3.2.2014 23:27

Tässä nyt on tullut tälläinen kysymys eteen elikkäs. Kun sain kaverin cr:rrän korjattavaksi (94) niin tyhjäkäyntiä ei ole ollenkaan ilman ryyppyä. Eli pyörästä kun ottaa ryypyn pois niin sammuu jos ei anna kaasua mutta ryypyllä toimii niinkuin pitää. Ja nyt tämä kaveri sanoo että ei siinä kuulukkaan olla tyhjäkäyntiä (kyllä se on säädöissä) nyt haluaisin vain varmistaa että kyllähän näissä se tyhjäkäynti pitää olla?
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut FMF » 3.2.2014 23:35

jorppa95 kirjoitti:Tässä nyt on tullut tälläinen kysymys eteen elikkäs. Kun sain kaverin cr:rrän korjattavaksi (94) niin tyhjäkäyntiä ei ole ollenkaan ilman ryyppyä. Eli pyörästä kun ottaa ryypyn pois niin sammuu jos ei anna kaasua mutta ryypyllä toimii niinkuin pitää. Ja nyt tämä kaveri sanoo että ei siinä kuulukkaan olla tyhjäkäyntiä (kyllä se on säädöissä) nyt haluaisin vain varmistaa että kyllähän näissä se tyhjäkäynti pitää olla?

The statement is only meant for the RACING world in the 80s and 90's. I have not read anything like that since the old PJ carbs got shevled for new pkws. the PJ's idle circuit was part of the pilot circuit. In order to get it to idle you would loose throttle response. Same as getting passed out of a corner voluntarily.


Tuolla lisää juttua: http://www.thumpertalk.com/topic/863012-im-not-suppose-to-idle/
djsfh
Liittynyt:
31.10.2013 11:58
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut djsfh » 4.2.2014 13:16

Mulla on muuten Twentyn "katkeamattomat" kahvat '97 piikkiin (sopinee isompaan myös) hyllyssä. Tarvitsija saa puoleen hintaan uusista.
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut CR250 » 19.2.2014 22:37

HannuPalmu kirjoitti:Osaakos kukaan sanoo mistä sais 94vm Honda Cr250 takajarrusatulan kiinnityspultin? ja tuleeko takajarrupalojen mukana se pieni rauta joka pitää palat siellä satulassa toisesta päästä kiinni koska itseltä lens se pultti ajon aikana pois ja jarrupalat hakkas sen metallinpalan rikki


Minulta löytys tuo lukitusruuvi liukutapille, on vielä Hondan pussissa eli käyttämätön.
joonapyrro
Liittynyt:
29.4.2014 22:31
Re: Honda Cr 250

ViestiKirjoittanut joonapyrro » 29.4.2014 22:33

tietäiskö kukaan meneekö 2003 cr:ään 2004 sylinteri? :roll:
platinumfin
Liittynyt:
30.6.2014 23:17
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut platinumfin » 30.6.2014 23:26

Hei. Mistä johtuu kun kävin motonetistä 1995 vm. Cr250 takajarrupalat, mutta eihän nää oo lainkaan samanlaiset mitä mulla oli paikallaan.
Kattelin kuvista ja mulla on samanlaiset palat ku suzuki 250rm 95

Ostin pyörän vasta ja nyt vähän ihmetyttää miten on mahdollista moinen
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut paapeli » 1.7.2014 14:26

Alkajaisiksi tarkastaa vehkeen oikean iän. Runkonumeroa peliin.
Joku on voinut säveltääkin eri osia, tai motonetistä väärät osat yms.
CRWR
Pyörä:
Yamaha WR125x -13,Yamaha DT50x, Honda CR250
Paikkakunta:
Outokumpuu
Liittynyt:
15.7.2012 17:28
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut CRWR » 2.7.2014 0:02

Minkälainen hommat olis saada 1998 Cr250 rekisteriin A2 luokkaan.

- Valopuolallinen staattori
- jännitteensäädin
- vilkut ja takavalo + jarruvalo ja valomaski.

mutta paperihommista ei oo mitään tietoa, joten onko kyseinen juttu edes mahdollista?
Tarpeeks lujaa on liian vähän
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Honda Cr 250 94-98

ViestiKirjoittanut jonicc » 2.7.2014 11:47

Onhan se mahdollista mutta siihen saat vaan varata pari vuotta ja ~10k€ rahaa niin onnistuu. Tarvii hakea kaikki päästömittaukset,kestävyystodistukset rungolle yms hommelit. Toisin sanoen, osta valmiiks valkokilpinen/tyyppihyväksytty 250cc.