Pv_king-34 kirjoitti:joo ei kannat ostaa noin pienikuutioistapyörää ku se ie mee mihinkää vaan ostaa heti joskus ku ostaa nii heti tämän 506 kuutioisen Ktm Exg:n mikä on mun veljen siskon isän kälyn sedäl nii mä ajoin sil nii siin ol 70 kW nii mä vedin nii pirusti keula pystys joka äijän ohi
janssa kirjoitti:Pv_king-34 kirjoitti:joo ei kannat ostaa noin pienikuutioistapyörää ku se ie mee mihinkää vaan ostaa heti joskus ku ostaa nii heti tämän 506 kuutioisen Ktm Exg:n mikä on mun veljen siskon isän kälyn sedäl nii mä ajoin sil nii siin ol 70 kW nii mä vedin nii pirusti keula pystys joka äijän ohi
Onkos tuo sinun veljen siskon isän kälyn (mikä lie kälykin on?) sedän pyörä joku tejokaskin onko mopo vai moottoripyöööörä?
Eikös kuitenkin helpointa olis ottaa lukko irti ja teettää avain?Stimbe kirjoitti:erkhart kirjoitti:Onko kellään tietoa et saako tohon härveliin sitä rattilukon avainta maahantuojalta esim. runkonumerolla?
en usko että saa.. sun kannattaa ostaa siihe suoraa uus.. maksaa 20 ¤
onko kenelläkään tietoo onko cdr:ältä tullu 05 kotkaan runkosuojia?
Fleshgear kirjoitti:Eikös kuitenkin helpointa olis ottaa lukko irti ja teettää avain?Stimbe kirjoitti:erkhart kirjoitti:Onko kellään tietoa et saako tohon härveliin sitä rattilukon avainta maahantuojalta esim. runkonumerolla?
en usko että saa.. sun kannattaa ostaa siihe suoraa uus.. maksaa 20 ¤
onko kenelläkään tietoo onko cdr:ältä tullu 05 kotkaan runkosuojia?