Gas Gas

33du

ViestiKirjoittanut 33du » 12.8.2009 18:18

Noin pikaisesti selattuna, runko, vaihteiston palikat(rattaat,vaihtajat), CDI-boksi ja kansi on eroavaiset numeroiden perusteella..

Gassilla löytyy joitain osia usealla varaosanumerolla joten vaihtoehdot pienenee jälleen, mutta luulis niiden vaikka ahvalalla tietävän jos jotain erityistä tarvitset
RentoReino

ViestiKirjoittanut RentoReino » 13.8.2009 20:39

Mulla on mennyt usko tohon osien saatavuuteen! :| Melkeen kolmeviikkoa sitten pistin ahvalta osat tilaukseen mut ei oo vieläkään kuulunu mitään. Eikä ole ensimmäinen kerta kun saan odottaa näin pitkään. Ihan sama mistä "gas gas liikkeestä" haen ni tavaraa niin ei ole hyllyssä ja kaikki menee tilauksee. Sanovat vaan että vika on siellä gassin tehtaallä. Onko siellä tehtaalla vaan yks ihminen töissä? tuskin. :lol: Luulen niin pyörä saa seisoa tallissa vielä pitkään :itku:
Kertokaapa mulle hyvät ihmiset kuinka olette saaneet odottaa normaalisti? K
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 13.8.2009 21:48

95% osista sain suoraan CellenMC:ltä hyllystä, jotain todella erikoista piti tilailla, tosin tilanteessa jossa halusin sellaisen palikan omaan varastoon ennenkuin hajosi ja aiheutti ajotaukoa..

Mitäs osaa olet odottelemassa?
RentoReino

ViestiKirjoittanut RentoReino » 14.8.2009 15:09

Kytkinkruunun alla olevia neulalaakereita ja laakereitten alla olevaa puslaa. Laakerit varmasti saisikin laakeriliikkeestä mut sen puslan saaminen ei olekkaan niin helppoa.

Tämä 200 ec on viiminen mun omistama gassu!! Pyöränä siin ei ole mitään vikaa mut sit ku se lahoo ni ei sitä saa pitkään pitkää aikaa kuntoo. Jos varaosien saanti olis yhtähyvä kun josain yamahassa nii ei siinä sitten mitää.
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 14.8.2009 17:28

OOke, tiedän palikat.. oletko mahtanut kysyä niitä CellenMC:ltä?

NOh yamahan osiensaatavuudesta taas en ole kuullut kovinkaan hyvää, Yamaha centerillä melkein kaikki tilauskamaa..
RentoReino

ViestiKirjoittanut RentoReino » 14.8.2009 17:41

Pistin celleniin sähköpostia pari tuntia sitte, maanataina vastaavat luultavasti.

Pari vuotta sitten ku piikkisellä yammulla ajelin ni kaikki osat sain heti hyllystä mp team saloselta. Se oli hyvä paikka se :) Ei oo sielläkään tarvinu asioida sen sen jälkeen ku piikin myin
Messico
Pyörä:
husq 450SMR

ViestiKirjoittanut Messico » 14.8.2009 17:52

Muuten toi merkki on ihan luotettava koneensa, sähköjensä sekä alustan suhteen, MUTTA muutama heikkokohta löytyy nestekytkimen puolelta (& ruisku?) sekä noitten osien saatavuus on pitkä miinus. Sekä jälleenmyyminen paljon vaikeempaa kun esimerkiksi porkkanan.

Itelle ei ainakaa tulee enää koskaan Gas Gas merkkistä mopoa.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"

ViestiKirjoittanut SMK) » 15.8.2009 0:35

No en kyl kehuis sitä porkkanan myytävyyttäkään, ei niistä enempää saa, mut renkaanpotkijoita riittää! No ehkä valkokilpinen piikki joo, ei muut.

Noihin varaosiin ihan näin sivuhuomautuksena, ootteko pojat ja tytöt huomioinu semmosen pikkuseikan, että näin heinä-elokuulla on eteläeuroopan maissa ihan yleistä, että pistetään koko pulju kiinni kesäloman ajaks (palttiarallaa kuukaudeks)? Mulla on kolmen merkin kohdalta tästä kokemusta... joku toimistonyyppä on paikalla, joka just hoitaa puheluiden vastaanoton, mutta tehtaat on kiinni ja samoin varaosapuoli. Sit lomien jälkeen ruvetaan tekeen seuraavan vuoden malleja.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
FoXi

ViestiKirjoittanut FoXi » 16.8.2009 21:07

Sirkku on ihan oikeessa ton asian suhteen.

Sielä tosiaan ne tehtaat on kuukaudenpäivät kines. Ite ainakin sain tuossa keväällä gassiin osat tilaamalla, kesti viikon mikä omasta mielestäni ei ollut edes paha?

-jamppa-
RentoReino

ViestiKirjoittanut RentoReino » 17.8.2009 16:44

Hah hah :) Mulla on ollu ongelmia gassun osien saatavuuden kans nii kauan ku on ollu gassu pihassa. Eli noin vuoden verran. Oon laittanu joitain osia tilaukseen viime syksynä, enkä ole vieläkään saanu vaan on pitäny hommata jotain muuta kautta, käytettynä jne. Ei ne voi aina lomalla olla siel tehtaal.
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 17.8.2009 17:00

Ehkäpä myös syytä katsoa peiliin? Itse voin taas sanoa että osia sai hyvin ja nopeasti(3min kesti ajaa CellenMC:lle)

Tietty jos asustaa jossain ei niin keskeisellä paikalla, tilaa palikan kerrallaan sähköpostilla ja tinkii kaikesta niin voi tulla vaikea saatavuus helposti mieleen.. EN sano että näin tekisit, tai joku toinen tekisi:)
RentoReino

ViestiKirjoittanut RentoReino » 17.8.2009 17:49

Asun Turussa ja täällä ei ole muuta kuin Molitor, jossa ei ole mitään hyllyssä. Oon tilannu osia aina ahvalat ja cellenilt. Eikä kuulu mun tapoihin tinkailla ni ei luulis olevan siitäkään kiinni.

En silti tiiä mikä siellä josain kestää. :x
RentoReino

ViestiKirjoittanut RentoReino » 17.8.2009 20:49

Just ku menin sanomaan ettei osia saa mistään niin cellenistä otettiin yhteyttä ja sanoivat et täältä löytyy sun tarvitsemat osat :) Jos sais sen mopedin viikon sisäl kuntoon :D
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 18.8.2009 8:35

Melkee tekis mieli sanoo "Mitä mä sanoin", Cellen kun on vanha maahantuoja niin sieltä oikeesti löytyy paljon sellaista mitä ahvalalla ei ole käynyt mielessä edes tilata varastoon:)
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"

ViestiKirjoittanut SMK) » 19.8.2009 1:28

En suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan miksi Eetu sitä Callea hehkuttaa. Harvasta paikkaa olen saanut aina no-palvelua - enkä loppujen lopuksi koskaan yhtään mitään. "Pistä sähköpostia". No heti tulee automaattivastaus. Sitten kun varsinainen vastaus tulee, on se aina jotain änkerö-känkeröä, kysy sitten osaa tai pyörää tai mitä vaan. Ikinä ei ole mitään, vaikka netissä on. Ellei muuta niin netissä olevista pyöristä mikään ei ole myyntikunnossa! Luvataan ilmoitella, viikko ehkä menee. No kun ostan sitten pyörän sieltä missä sellainen oikeasti on, ei mitään kuulu - ei koskaan. Siis Calle ei nähtävästi saa kolmessa vuodessa laitettua yhtä gassin trialin konetta kuntoon - jotta voisi sen myydä.
No ei se myöskään saanut kuukaudessa lähtemään jälleenmyyjälleen edes yhtä kytkimen pääsylkkää, joten enpä ihmettele että sitä parjataan. Voi toki olla nykypäivään mennessä jo tahti muuttunut tai toinen peli niille, jotka lähellä asuu ja käy paikanpäällä, mutta epäilen syvästi.

Mitä Molitoriin tulee, niin en epäile mitään epämääräistä palautetta siitäkään puljusta.Yritin yhden päivän soittaa sinne, ei vastausta. Seuraavalla viikolla taas, sama tilanne. No kas kun avasin suuni netissä, oli joku heti kehoittamassa soittamaan. Siellä töissä kenties? No seuraavana päivänä vastattiin, puhelimessa vaikutti erittäin asialliseslta ja niin pois päin. Sovittiin, että laitan vielä meiliin mitä tarvitaan ja niiden kaksien säärisuojien piti tulla parin viikonsisään. Ikinä ei meiliin vastattu, ikinä ei säärisuojia (etupumppujen suojat siis) kuulunu. Ei sen puoleen, jos 2vkk luvataan ja kuukauteen ei kuulu puljusta mitään, raukee tilaus mun nähdäkseni jo ittekseen. Ei myöskään vastattu puhelimeen. Jeppistä jee mikä lafka!

Ahvalalta oon tehny kaks tilausta yksityishenkilönä ja kaks firman nimissä. Missään tapauksessa ei ole mennyt kahta viikkoa saada osa tänne, hyllyssä olleet tavarat tulleet päivässä. Siellä on joku sälli, joka ei ole ihan perillä siitä mitä puhuu, mutta ottaa selvää, palvelee ja soittaa takasin kun saa asian selvittyä. Toinen sälli taas tuntee ja tietää asiat ihan lonkalta. Luulisin ainakin, että kahden tyypin kanssa oon asioinu, eikä sillä ole väliä vaikka olis 10, kunhan homma toimii.

Ei-sen-puoleen, eniten perseestä palvelun suhteen on esim. eräs fillaripulju Tampereella. Asiakas soittaa, vastaaja vastaa: palvelemme asiakkaitamme, emme ehdi vastaamaan puhelimeen, tule käymään, osoite XXXXXXXXX. No kolme hukkareissua sinne a 50km, ei tosiaankaan ostettu tenavan fillaria sieltä. Toivottavasti lama koulii palveleen taa ASIAKKAITA!
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413