En suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan miksi Eetu sitä Callea hehkuttaa. Harvasta paikkaa olen saanut aina no-palvelua - enkä loppujen lopuksi koskaan yhtään mitään. "Pistä sähköpostia". No heti tulee automaattivastaus. Sitten kun varsinainen vastaus tulee, on se aina jotain änkerö-känkeröä, kysy sitten osaa tai pyörää tai mitä vaan. Ikinä ei ole mitään, vaikka netissä on. Ellei muuta niin netissä olevista pyöristä mikään ei ole myyntikunnossa! Luvataan ilmoitella, viikko ehkä menee. No kun ostan sitten pyörän sieltä missä sellainen oikeasti on, ei mitään kuulu - ei koskaan. Siis Calle ei nähtävästi saa kolmessa vuodessa laitettua yhtä gassin trialin konetta kuntoon - jotta voisi sen myydä.
No ei se myöskään saanut kuukaudessa lähtemään jälleenmyyjälleen edes yhtä kytkimen pääsylkkää, joten enpä ihmettele että sitä parjataan. Voi toki olla nykypäivään mennessä jo tahti muuttunut tai toinen peli niille, jotka lähellä asuu ja käy paikanpäällä, mutta epäilen syvästi.
Mitä Molitoriin tulee, niin en epäile mitään epämääräistä palautetta siitäkään puljusta.Yritin yhden päivän soittaa sinne, ei vastausta. Seuraavalla viikolla taas, sama tilanne. No kas kun avasin suuni netissä, oli joku heti kehoittamassa soittamaan. Siellä töissä kenties? No seuraavana päivänä vastattiin, puhelimessa vaikutti erittäin asialliseslta ja niin pois päin. Sovittiin, että laitan vielä meiliin mitä tarvitaan ja niiden kaksien säärisuojien piti tulla parin viikonsisään. Ikinä ei meiliin vastattu, ikinä ei säärisuojia (etupumppujen suojat siis) kuulunu. Ei sen puoleen, jos 2vkk luvataan ja kuukauteen ei kuulu puljusta mitään, raukee tilaus mun nähdäkseni jo ittekseen. Ei myöskään vastattu puhelimeen. Jeppistä jee mikä lafka!
Ahvalalta oon tehny kaks tilausta yksityishenkilönä ja kaks firman nimissä. Missään tapauksessa ei ole mennyt kahta viikkoa saada osa tänne, hyllyssä olleet tavarat tulleet päivässä. Siellä on joku sälli, joka ei ole ihan perillä siitä mitä puhuu, mutta ottaa selvää, palvelee ja soittaa takasin kun saa asian selvittyä. Toinen sälli taas tuntee ja tietää asiat ihan lonkalta. Luulisin ainakin, että kahden tyypin kanssa oon asioinu, eikä sillä ole väliä vaikka olis 10, kunhan homma toimii.
Ei-sen-puoleen, eniten perseestä palvelun suhteen on esim. eräs fillaripulju Tampereella. Asiakas soittaa, vastaaja vastaa: palvelemme asiakkaitamme, emme ehdi vastaamaan puhelimeen, tule käymään, osoite XXXXXXXXX. No kolme hukkareissua sinne a 50km, ei tosiaankaan ostettu tenavan fillaria sieltä. Toivottavasti lama koulii palveleen taa ASIAKKAITA!