Sarjacrosseissahan suositaan (ainakin Hyvinkäällä) liitolta numeron varanneita eli ne joilla on "liiton numero" saavat ajaa omalla numerollaan mikäli kahdella ajajalla on sama numerotoive ja siksi olen itsekin sen varannut vaikken vielä ole yhteenkään oikeaan kisaan osallistunut. Mitäänhän se varaaminen ei maksa.
Sarjacrosseissa vaan painelet kisapaikalle ja sanot että haluat ajamaan X luokkaan, maksat muutaman euron osallistumismaksun ja menet aikataulun mukaan harkkoihin ja puomille. Mitään ennakkoilmoittautumista ei sarjoissa siis ole.
mantsapoika kirjoitti:Mitäs urheilujuomaa porukka käyttää ajohommissa? Hartsporttia itse käyttänyt ennen mutta nyt tuntuu että on tullut täysi stoppi ja en saa sitä enää oikein alas...
Mulla on yleensä treenissä mukana ihan sama proteiinishakerisekotus ku salilla. Suunnilleen 1dl proteiinijauhetta, 1dl pitkäketjusta hiilaria ja teelusikallien kreatiinia. Sarjoissa vedän yleensä yhden tollasen erätauolla ja toisen palautusjuomana. Pitää hyvin myös nälän poissa sen aikaa, että ehtii pestä ja huoltaa pyörän.