Mulla on näköjään vähän hitaampi työtahti kuin muilla vanhojen nikkaroijilla, mutta kun on noita muuttujia niin paljon ollut ja pitänyt selvitellä yhtä sun toista seikkaa tän pyörän osalta, niin tuppaa tota aikaakin menemään. Joka tapauksessa tänään niputeltu kone siihen malliin, että sytkäosat ja parit muut pikkujutut (uusia pultteja muutamia ainakin) enää vaatii, että pitäs olla käynnistettävissä. Tarkkaa puuhaa tuo niputus kun pitää mittailla ja säätää systeemejä ja ekaa kertaa tämmöstä härveliä niputtelen. Hämmentävää lähinnä kaikki kasausmanuaalin faktakentät, joissa mainitaan, että mitta x-pitää olla sen ja sen verran: Asenna haluttu määrä eripaksuisia tiivisteitä, että pääset ohjearvoihin...
Noh, kyllä siihen sen verran ruttua tuli, että joutuu kädellä laittamaan tolleen kone irrallaan aika paljon vasten. Onhan siel toki asennusöljytkin välissä, mutta eipä huomaa ollenkaan, että alempaa männänrengasta ei ole asennettu eikä asennetakaan, koska muuten leipasis välittömästi. Nyt saattaa kestää tolla renkaalla ajaa sen 20h hyvin
Tästä viel foto tältä illalta ja joo siin on punasen silikonin nööli, joka otetaan pois kunhan kuivahtaa