Rx-Tuomo kirjoitti:Oon kuullu, että Rm:ssä on aika heikko tuo pakoaukonsäädin. Mikä osa siitä menee yleensä hajalle? Pystyykö tuon pakoaukonsäätimen ottamaan pois käytöstä jolloin hajoamisen vaaraa ei ole? Eipä tuossa tunnu nytkään olevan alavääntöä yhtään, että ei periaatteessa haittaa vaikka lähtisi loputkin.
Joo tämäki on todettu ainakin mun pyörässä, pakosäädin halkes(kaulalta), mutta ei päässy tippumaan sylinteriin. Ei niitä säätimiä ainakaa kannate ottaa pois sieltä, ite en huomannu mitään eroa,vaikka oli 1 säädin pois käytöstä.
mikulov kirjoitti:kyllä tuohon kiinnileikkaamiseen täytyy syy löytää( öljyseos, ilmavuoto,liian pieni välys,laiha seos tms.) , "sisäänajo" ei ole tarpeen, mm-tasollakin laitetaan erään uusi mäntä eikä taatusti sisään ajeta.
Ajoin 3% seoksilla 2h lämmitin hyvin, ja melko rauhallista ajoa aluksi.
tämän jälkee leipas, kun otin viivat, eli ei ainakaa ole imuvuotoja,koska ei jää kiekat huutamaan välyksenki pitäs olla oikea, koska sylinteri putkitettiin koneistamolla,männän mukaan.
tulppa oli ruskea,eli seokset kohillaan.
Ihme homma,ku oli pakopuolelta lähtenyt kaikki teflonit sylinteriin ja männänrengas jumissa. teflonit lähtenyt Jonku verran myös imupuoleta. Kannataako ite alkaa hoonaamaan tuota sylinteriä,vai suosiolla viedä pajalle.?
miten tietää/ voi korjata ,jos jäähdytin järjestelmässä on ilmaa?