mx175 kirjoitti:Joo niin minäkin olen miettinyt että varmaan se piikki on aika tehoton jääradalla ja hiekkamontuilla mutta radalle siinä ois varmaan tehot ihan kohillaan.
aiotko kilpailla jääradalla? jos et, niin suosittelen piikkiä siihen lajiin. piikillä jaksaa ajaa vaikka tankillisen yhtä soittoa. itellä tahtoo puutua kädet isoilla pyssyllä (2t 250 ja 380), mutta piikillä ei mtiään ongelmia. kyllä tehot piikissä riittää.
kun opettelet radan mutkat ulkoa niin painat samalla mieleen millä vaihteella lähdet mutkasta ulos. tehoalueella kun pitää niin ei häviä nelarille juuri yhtään. vaihteita saa kyllä vatkata ees taas.
vinkkinä jääradalle että 2t 144cc vs 4t 250cc.
eikös yamahaan saa yliporauskittiä? oon jossakin törmännyt.
puolikkasta yamahasta on parikin kokemusta. mulla on ollut -03 ja -05. jotenkin jäänyt sellainen muistikuva että kotarissa laajempi tehoalue. oisko vain ollut huonot säädöt kaasarissa tjms. toisaalta mun ktm:t on tuoreempia (paitsi tietenkin tuo 380).
jokatapauksessa yamahat on lähettänyt mut ortopedille kahteen otteeseen joten taikauskoisena en enää aja yamahalla vaikka muuten olen ollut tyytyväinen merkkiin. kumpaankin. teräs- ja alumiinirunkoiseen.