ViTSi kirjoitti:Mulla olisi nyt mahdollisuus ostaa yz 250 2t niin täältä nyt vähän kyselisin että olisiko kannattava ostos. Alunperin oli siis tarkoitus ostaa piikkinen crossi mutta tuli niin houkutteleva tarjous isommasta pyörästä että sitä harkitsisin sitten. Eli kai varsinainen kysymys on että onko tuo liian iso pyörä kumminkin minulle kun ikää on vasta sen 15. Fyysisesti ei olisi ongelmaa kun kokoa riittää sen päälle 185cm kumminkin.
Kokemusta on sen verran että 85cc oon ajellu radalla pari vuotta taakseppäin mutta sitten jäi crossilla ajaminen siihen kun jäi liian pieneksi ja ei sitä ole viellä saatu myytyä niin ei isompaa ole voitu hankkia. Sitten tietenkin mopolla päristellyt ympäri ämpäri...
Pyörä tulisi crossi radalle ja tarvittaessa myös vähän enduron puolelle ja muuhun ylimääräiseen montulla päristelyyn.
Kiitoksia jo vastauksista
Tottakai se on kannattava ostos jos on kunnossa jne. Vähän aikaa tosin sinulla voi mennä tehojen totutteluun, jos tehokkain peli on ollut sinulla 85cc. Ja tosiaan enska polulla pieni kaasun lipsahdus voi olla se törmäys puuhun, joten sen tehopiikin kanssa aloittelijan, kuin kokeneemmankin kannattaa varoa.Muuten kyllä järkevä peli, et kasva siitä ulos, toisinkuin piikistä ja huoltoja ei tarvitse tehdä yhtä usein.