OA243 kirjoitti:Crossiversio oli ainakin ihan niinkun tosi painava pikkunelari. Ei oikein meinannu mennä muttei ollu kevytkään. En tykänny yhtään.
Oon kuullut ihan muuta tarinaa.
KTM:n speksin mukaan 250SXF ja 350SXF välillä olisi vain 2kg ero. Toki ei pyörän tartte painavampi olla oikeasti että se tuntuu painavammalta.
Olisi ihan mukava kuulla enemmänkin vertailua noista pyöristä.
Juttelin juuri viikonloppuna Virossa Karen Kutsarin "managerin" kanssa aiheesta. Se sanoi, että Kutsar treenailee nykyään aikapaljon 350:llä koska siinä on enemmän tehoa. Oppii mukavasti menemään pikkusen tehokkaammalla pyörällä ja yrittää sitten päästä samaan pikkunelarilla. Väitti että auttaa vauhdin saamisessa.
Jos oikein ymmärsin, niin Kutsar ajaa tuolla isommalla myös MP13 superissa.