Pitäs vaan valot ja mittari laittaa ja kuristaa kunnolla, mutta onko hirvee homma noissa sähköissä?
Revenge kirjoitti:Onko kukaan laittanu piikki yz:taa kilpii?
Pitäs vaan valot ja mittari laittaa ja kuristaa kunnolla, mutta onko hirvee homma noissa sähköissä?
jarisaka kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:Mikähän ois vikana kun ostin tommosen yamaha yz 80 vm 84 kun yläkierroksilla röpöttää eikä ota tehopiikkiä ollenkaan? Viikaa sytytyksessä vai kaasarissa? ite vähän miettiny että oisko se vika tuol kaasarissa?
Eli suutinta oon nyt vaihtanu tuloksetta eli röpötys jatkuu. Kattelin vähän magneettoo niin käämit aika huonossa hapessa ja nyt ettiny käytettyjä käämejä niin oon löytänyt vm 1988 yzetan käämit elikkä pitäis tietää käykö nuo tohon mun pyörään jos joku asiantuntia tietäis kun en haluais turhaan ostaa??
kokeiles huvikseen että otat putsarin irti..mulla teki samaa ja otin putsauttimen irti ni johan lähti kierroksia ottaan hommasin sit sellasen vapaavirtaus suodattimen ja toimii hyvin..
Ally^^ kirjoitti:jarisaka kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:Mikähän ois vikana kun ostin tommosen yamaha yz 80 vm 84 kun yläkierroksilla röpöttää eikä ota tehopiikkiä ollenkaan? Viikaa sytytyksessä vai kaasarissa? ite vähän miettiny että oisko se vika tuol kaasarissa?
Eli suutinta oon nyt vaihtanu tuloksetta eli röpötys jatkuu. Kattelin vähän magneettoo niin käämit aika huonossa hapessa ja nyt ettiny käytettyjä käämejä niin oon löytänyt vm 1988 yzetan käämit elikkä pitäis tietää käykö nuo tohon mun pyörään jos joku asiantuntia tietäis kun en haluais turhaan ostaa??
kokeiles huvikseen että otat putsarin irti..mulla teki samaa ja otin putsauttimen irti ni johan lähti kierroksia ottaan hommasin sit sellasen vapaavirtaus suodattimen ja toimii hyvin..
Oon nyt kokeillu ilman putsaria , suuttimen vaihoin monta kertaa, tulpan vaihoin, tulpanhatun vaihoin ja nyt vaihoin sitte käämitkin kun ostin e baystä uudet mutta ei vieläkää toimi. Alkaa nyt vähä ottaa päähä tää homma. Voiskohan se johtua siitä että pytty sen verra väljä että ei ota kierroksia?? Ja vauhtipyörä heiluu pari milliä sivuttain että laakerit varmaa väljänä niin sekin vois vaikuttaa jos se heittää sytytykse perseellee jotenki??
mitsu^^ kirjoitti:juu kyllä mullakin oli magneetti tallella mutta ilmeisesti halkeillut,koska eräs asiantuntija sanoi että todennäköisesti se magneettikenttä oli muuttunut.
jos pytty ja mäntä ja männänrenkaat on kerta hyvässä kunnossa niin veikkaisin että tuo puristusten puute johtuu hyvinkin tosta vanhasta kannen tiiviste viritelmästä.
ja kampuran sivuttais liikkeestä en tiedä tarkemmin,ei ole yleensä omissa peleissä muistaakseni heilunut,koska laakerit on aika lujassa joskus siinä kampurallakin,että jos se kovin kauheena heiluu niin kannattaa avata se kone ja tarkastaa laakerit sun muut,mutta jos siinä joku ihan pieni sivuttais välys on mutta ei kuitenkaan ylös alas liiku niin eiköhän sen pitäs kestää.
Ally^^ kirjoitti:mitsu^^ kirjoitti:juu kyllä mullakin oli magneetti tallella mutta ilmeisesti halkeillut,koska eräs asiantuntija sanoi että todennäköisesti se magneettikenttä oli muuttunut.
jos pytty ja mäntä ja männänrenkaat on kerta hyvässä kunnossa niin veikkaisin että tuo puristusten puute johtuu hyvinkin tosta vanhasta kannen tiiviste viritelmästä.
ja kampuran sivuttais liikkeestä en tiedä tarkemmin,ei ole yleensä omissa peleissä muistaakseni heilunut,koska laakerit on aika lujassa joskus siinä kampurallakin,että jos se kovin kauheena heiluu niin kannattaa avata se kone ja tarkastaa laakerit sun muut,mutta jos siinä joku ihan pieni sivuttais välys on mutta ei kuitenkaan ylös alas liiku niin eiköhän sen pitäs kestää.
No pitänee ottaa vauhtipyörä irti ja tilata uus yläpään tiiviste sarja niin kahtoo vähä jos vihdoin pääsis ajelee
Ally^^ kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:mitsu^^ kirjoitti:juu kyllä mullakin oli magneetti tallella mutta ilmeisesti halkeillut,koska eräs asiantuntija sanoi että todennäköisesti se magneettikenttä oli muuttunut.
jos pytty ja mäntä ja männänrenkaat on kerta hyvässä kunnossa niin veikkaisin että tuo puristusten puute johtuu hyvinkin tosta vanhasta kannen tiiviste viritelmästä.
ja kampuran sivuttais liikkeestä en tiedä tarkemmin,ei ole yleensä omissa peleissä muistaakseni heilunut,koska laakerit on aika lujassa joskus siinä kampurallakin,että jos se kovin kauheena heiluu niin kannattaa avata se kone ja tarkastaa laakerit sun muut,mutta jos siinä joku ihan pieni sivuttais välys on mutta ei kuitenkaan ylös alas liiku niin eiköhän sen pitäs kestää.
No pitänee ottaa vauhtipyörä irti ja tilata uus yläpään tiiviste sarja niin kahtoo vähä jos vihdoin pääsis ajelee
Tietäiskö kukaan mistä saa ton magneeton ulosvetäjän toho yzetaan kun en mistää oo löytäny ?? kyse on siis yz 80 vm 1984
tgamini kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:Ally^^ kirjoitti:mitsu^^ kirjoitti:juu kyllä mullakin oli magneetti tallella mutta ilmeisesti halkeillut,koska eräs asiantuntija sanoi että todennäköisesti se magneettikenttä oli muuttunut.
jos pytty ja mäntä ja männänrenkaat on kerta hyvässä kunnossa niin veikkaisin että tuo puristusten puute johtuu hyvinkin tosta vanhasta kannen tiiviste viritelmästä.
ja kampuran sivuttais liikkeestä en tiedä tarkemmin,ei ole yleensä omissa peleissä muistaakseni heilunut,koska laakerit on aika lujassa joskus siinä kampurallakin,että jos se kovin kauheena heiluu niin kannattaa avata se kone ja tarkastaa laakerit sun muut,mutta jos siinä joku ihan pieni sivuttais välys on mutta ei kuitenkaan ylös alas liiku niin eiköhän sen pitäs kestää.
No pitänee ottaa vauhtipyörä irti ja tilata uus yläpään tiiviste sarja niin kahtoo vähä jos vihdoin pääsis ajelee
Tietäiskö kukaan mistä saa ton magneeton ulosvetäjän toho yzetaan kun en mistää oo löytäny ?? kyse on siis yz 80 vm 1984
125 yz käy pv Suzukin ulosvetäjä en tiiä käykö 80 mut jos jollain kaverillas sattuu olemaan pv ulosvetäjä niin kokeile.