nasu kirjoitti:STANA!!! Nyt tuo mopo sitten levis. Huudatin tänää miljoonaa jäällä ja sitte yht`äkkii alko mopo hyytyä että mikä vittu tässä on kun ei kulje. Kuulosti ihanku takajarru ois ruvennu laahaamaa pahasti. Sammu kun pysähty eikä lähteny enää. Työnsin 2km kotia ja avasin paikkoja niin huomasin et tulppa oli ihan sulanu, keskielekrodista ei tietookaa ja se kärkikin oli lentäny helvettii, siis mitä vittua? EG-tulppa oli. Harmaa väri tulpassa kertoo kait seoksen laihuudesta. Mäntä oli sentää ehjä, mikä vittu tässä on kun ei lähe käyntii!?!?!

Jonkinlainen kipinä ja bensaaki tulee. Vittu mä työnnän tuon romun avannosta järveen.

Mulla kävi kuukaus sitten lähes samalteen, mutta kun kone sammui niin kuuluiko sulla koneesta kummallista kolinaa? Mulla kuului ja sit se vaan sammui eikä myöskään lähteny käyntiin. Talutin mopon kotiin ja avasin koneen, niin kappas kiertokanki oli mennyt poikki ja sylinteri oli mennyt pahoille jurmuille, no onneks siitä selvittiin putkituksella. No mäntähän ja kiertarihan se siinä meni uusiks mutta se tästä tarinasta...
En kyllä yhtään tiedä mikä vois olla, pieni epäilys olisi että olis leiponu kiinni , vähän vaikea sanoa enempää mutta ainakin voisit avata koneen ja kattoa ilmenisikö jotain vikaa
EDIT: oho furtzi taisi jo ennättää väliin..