SMK;-) kirjoitti:
Täysin ohi aiheen, mutta kun täällä meidän kyllällä kävi pari piikkipoikaa kaahailemassa 70-80km/h kylän 40km/h paikallistiellä, niin kuukaudne ajan sen jälkene pyöri poliisit nurkissa lähes päivittäin pikku tarkistuksillaan. Mulle soitettiin töihin, että olenko ajellut kylillä kun mummut ei tunnista sinistä keltasesta. Päivän juorut, että mihin rikokseen olen syyllistynyt kun suunnittelupäällikkö taisi olla se, joka kuuli keskusneidin puhelinkeskutelun Nokia poliisin kanssa...eli helvetin pienestä kipinästä syttyy joskus pirullinen valkee.
Jos käyn tuolla lähimontulla/enskapolulla ajamassa, niin ajan tästä kotipihasta näitä pieniä asfalttiteitä ~500m, jotta pääsen metsäpoluille. Hissunkissun ajelen tosta, niin ei varmasti ketään haittaa, eikä kukaan oo koskaa ees pahasti kattonu. Sit täällä joku vitun idiootti on ostanu 125 kx:n, ja vetelee lippaskengät jalassa ja bomber huppari päällä pitkin kyliä täysin ilman järkee! Niin johan saatana kun tulee jo naapureilta ja jokaiselta valitusta että lopeta se kylillä kaahailu, siinä saa sit selitellä et en se ole minä ollut..