Combat Fighter kirjoitti:Kannattaako uutta putsaria öljytä?
Kuiva putsari suodattaa ainoostaan pulua ja oravaa isommat roskat
JeLaine kirjoitti:Eikö siltä ilmanputsarin pesuainetta voi käyttää useampaan kertaan, jos vaan laittaa ämpärin pohjalle jonkun ritilän jottein ilman putsari osu niihin vanhoihin hiekkoihin ym. sellaisiin.
Tikki- kirjoitti:Mitä mieltä ootte motorexin putsariöljyst, kaveri myi pyöränsä ja sille jäi pönikkä sitä. Sais meinaa tosi halvalla
-Hemuli- kirjoitti:Tikki- kirjoitti:Mitä mieltä ootte motorexin putsariöljyst, kaveri myi pyöränsä ja sille jäi pönikkä sitä. Sais meinaa tosi halvalla
mä oon käyttäny kyseistä ainetta ja on kyl tosi hyvin tehtävänsä hoitanu. Helppo suihkuttaa siihe pintaa ja on myös helppo pestä pois. Suosittelen myös sitä Motorexin ilmanputsarin pesuainetta seki o hyvää tököttiä
Armas Paskiainen kirjoitti:-Hemuli- kirjoitti:Tikki- kirjoitti:Mitä mieltä ootte motorexin putsariöljyst, kaveri myi pyöränsä ja sille jäi pönikkä sitä. Sais meinaa tosi halvalla
mä oon käyttäny kyseistä ainetta ja on kyl tosi hyvin tehtävänsä hoitanu. Helppo suihkuttaa siihe pintaa ja on myös helppo pestä pois. Suosittelen myös sitä Motorexin ilmanputsarin pesuainetta seki o hyvää tököttiä
Minäkin olen testannut ja enää en osta:
1.) Vaikka öljyä laittaisi kuinka vähän tahansa, tuntuu pyörän käynti todella tukkoiselta. Hyvä kun käyntiin lähtee.
2.) Öljytty putsari on käyttövalmis vasta parin tunnin jälkeen, jos haluaa että öljyä ei mene kaasariin asti.
3.) Vanha öljy ei lähde kunnolla Motorexin pesuaineella.
No-Toil on parasta. Valmis asennettavaksi 15 minuutissa ja pesuaine toimii todella hyvin ja sitä menee vähän.