Gas Gas

OA243
Pyörä:
YZ450F

ViestiKirjoittanut OA243 » 19.8.2009 8:01

SMK) kirjoitti:Ei-sen-puoleen, eniten perseestä palvelun suhteen on esim. eräs fillaripulju Tampereella. Asiakas soittaa, vastaaja vastaa: palvelemme asiakkaitamme, emme ehdi vastaamaan puhelimeen, tule käymään, osoite XXXXXXXXX. No kolme hukkareissua sinne a 50km, ei tosiaankaan ostettu tenavan fillaria sieltä. Toivottavasti lama koulii palveleen taa ASIAKKAITA!

Haha, itteä alkaa yleensä naurattamaan kun sinne koittaa soitella ja sitten lopulta hakeen osat/varusteet toisesta liikkeestä, tiedä sitten millä ne sen puljun pitää pystyssä.
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 19.8.2009 8:38

SMK) kirjoitti:En suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan miksi Eetu sitä Callea hehkuttaa. Harvasta paikkaa olen saanut aina no-palvelua - enkä loppujen lopuksi koskaan yhtään mitään. "Pistä sähköpostia". No heti tulee automaattivastaus. Sitten kun varsinainen vastaus tulee, on se aina jotain änkerö-känkeröä, kysy sitten osaa tai pyörää tai mitä vaan. Ikinä ei ole mitään, vaikka netissä on. Ellei muuta niin netissä olevista pyöristä mikään ei ole myyntikunnossa! Luvataan ilmoitella, viikko ehkä menee. No kun ostan sitten pyörän sieltä missä sellainen oikeasti on, ei mitään kuulu - ei koskaan. Siis Calle ei nähtävästi saa kolmessa vuodessa laitettua yhtä gassin trialin konetta kuntoon - jotta voisi sen myydä.
No ei se myöskään saanut kuukaudessa lähtemään jälleenmyyjälleen edes yhtä kytkimen pääsylkkää, joten enpä ihmettele että sitä parjataan. Voi toki olla nykypäivään mennessä jo tahti muuttunut tai toinen peli niille, jotka lähellä asuu ja käy paikanpäällä, mutta epäilen syvästi.

Onko se väärin välillä vähän "kehua" jos saa hyvää itse odottamaansa palvelua? Kumman luulet edistävän kaupankäyntiä enemmän, se että joku joskus kertoo hyvistä kokemuksistaan, vaiko lainaamani tekstisi?

Toinen meistä ajoi niillä laitteilla kilpaa jollain tasolla, toinen on tunnettu enduropiireissä jutuistaan;)

Edit: sen voin myöntää että Callessa ei oo tippaakaan kauppamiehen vikaa, väkisin siltä uuden pyöränkin joutuu ostamaan käsistä!
lerppa

ViestiKirjoittanut lerppa » 19.8.2009 19:56

Tohon kauppias keskusteluun sen verran että onneksi pääsee asioimaan jämsänseudun liikkeissä ei todellakaan ole palvelussa moittimista.Löytyy hyvin osaa lähes kaikkiin muihin pyöriin paitsi näihin gassukoihin ja syy(tai seuraus) se ettei niitä paikkakunnalla kyllä juuri olekkaan
ranne putos..
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"

ViestiKirjoittanut SMK) » 19.8.2009 23:50

Eetu, sun kilpaa "jollain tasolla" ajamiset on miltei yhtä kaukana oikeesti kovista kuskeista kun munkin. Mutta hyvä kun tuli sekin selväksi, että Calle on siis päättänyt elää vain min. B:n häntäpään kuskeilla, olkoonpa sitten kuinka laiha elanto vaan. No jos tästä voi jotain päätellä, niin ainakin se vahvistaa sen, että mulle kelpaa kaikki asiakkaat.
Edit: Terv. tuleva "Ö"-..., eiku E-luokan kuski --->>> http://fin-enduro.com/tiedotus/lajiryhma.php?id=38

Ja kysymykseesi vastatakseni: Cellen MC:n tapauksessa uskon negatiivisen palautteen edistävän asioita enemmän kuin vääristyneen käsityksen firmasta antavan pelkän kehumisen: Mun kertoman perusteella asiakas tietää mitä odottaa ja osaa varautua, siis Callelle jää mahdollisuus kehittää hommaansa. Sun juttujas lukemalal saa sen käsityksen, että kaikki sujuu kuin rasvattu, ei koskaan mitään valittamista -> joku odottaa kuukauden turhaan, ei saa koskaan mitään, pettyy pahimmalal mahdollisella tavalla, ei ikinä enää halua asioida siellä, ei ikinä halua edes otsikon merkkistä pyörää.

En tiedä mitä Callelta saat, mutta et sinä muita kauppiaita ole puolustamassa. Oli sulla mikä sponssi vaan, on selkärangatonta vain hehkuttaa, kun sitä moitittavaakin tosiasiassa on sunkin kohdalla ollut. Lueppa vaikka 10 sivua taaksepäin tätä aihetta, otsikko voisi olla vaikka "Eetu kehuu kallee ja gassia" (ellet tosiaan ole jo itse huomannut).
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 20.8.2009 9:14

Just.

Eikai tähän voi muuta sanoa kuin paska merkki, onnetonta myyntiä ja kenenkään ei koskaan sellaista kannata ostaa!
Siihen mitä Callelta olen saanut on helppo vastata, sitä mistä olen täyden hinnan maksanutkin. Tapanani kun ei ole vongata sponsseja koska ei ole näyttöjä, eikä tule

Edit: Luin viimeiset 19 sivua, aivan mahdotonta hehkutusta, 6 krt mainistin CellenMC tai Ahvala kun kysyttiin mistä vois osia saada, 2krt uuden maahantuojan ja kerran vanhan.
enskapena
Pyörä:
2011 Ktm Exc 250

ViestiKirjoittanut enskapena » 20.8.2009 11:36

Sotkenpa lusikkani tähänkin soppaan. Pyöränähän Gassi on loistava Suomi-mantsaan mutta se Callen varaosa "palvelu", huh huh! Ihmetyttää miten 33du on saanut tiskiltä osansa kun itse kävin kelatiellä asioimassa niin aina oli ovessa lappu että "asioilla, palaan 15min. päästä". Neljästi tein hukkareissun jonka jälkeen rupesin tilaamaan osat maailmalta. Ahvalalla homma tuntuu toimivan vähän paremmin!
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"

ViestiKirjoittanut SMK) » 20.8.2009 15:34

Joo, Eetulla on vähän omat käsityksensä asioista. Kuten tuosta kehumisen käsitteestäkin.
-> Mistähän se on saanu päähänsä kaikkien muiden tinkivän tai vonkaavan sponsseja?
Ihme juttu ettei saa mitään, kun ajaa oikein jollain tasolla... Luulis nyt tajuavan jo tarjota :) vaikka sitä näkyvyyttä ei ole yhtään ollutkaan :roll:
Sherco endurot
lerppa

ViestiKirjoittanut lerppa » 20.8.2009 19:49

Kait se varaosapuoli kuitenkin jossainpäin maailmaa toimii ainakin mm enskassa tuntu kovasti olevan Gassuja,sääli hyvää pyörää kohtaan kun menee kuitenkin pienellä pilalle
ranne putos..
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 20.8.2009 20:02

SMK) kirjoitti:Joo, Eetulla on vähän omat käsityksensä asioista. Kuten tuosta kehumisen käsitteestäkin.
-> Mistähän se on saanu päähänsä kaikkien muiden tinkivän tai vonkaavan sponsseja?
Ihme juttu ettei saa mitään, kun ajaa oikein jollain tasolla... Luulis nyt tajuavan jo tarjota :) vaikka sitä näkyvyyttä ei ole yhtään ollutkaan :roll:

Pitäneepä soittaa heti huomenna Callelle, jos se haluis sponssata mun fillariharrastusta! Noihin moottorillisiin kun eivät fyysiset ominaisuuteni tällä hetkellä riitä :roll:

Eiköhän tää ollu tässä.. ja hymiö perään jos se huomattaisiin ;)

lerppa kirjoitti:Kait se varaosapuoli kuitenkin jossainpäin maailmaa toimii ainakin mm enskassa tuntu kovasti olevan Gassuja,sääli hyvää pyörää kohtaan kun menee kuitenkin pienellä pilalle

Riihimäen MM-enskassa oli varmaan 20Gassia, pääasiassa noilla eteläeuroopan pojilla
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"

ViestiKirjoittanut SMK) » 21.8.2009 0:55

Kymmenkunta gassia olen koittanu ja kaikki on ENDUROpyöriä, vaikka oli malli kuinka MC. Suomimantsaan ihan optimivärkkejä, itse ajasin varmaan vakiokepeillä ja 2-satkuun vähän trimmaisin konetta terävämmäksi... sinne jonnekin KTM 125 -200 välimaastoon. JOS pätkääkään huvittais haisuleihin koskea.

Ahvalan kanssa homma varmana toimisi ja jos vielä tulevaisuudessa jollain kaudella olis mahdollisuuksia JA KIINNOSTUSTA treenata tulostavoitteellisesti (kuten -05--06 temmin jr:n saatuani kävi ja lopputalvesta se jo todella näkyi tuloksissakin), varmasti tarjottais sposseja kuten aiemminkin. Jos ne nyt saa ikinä kivaa pikkunelaria aikaan. Nykyään pitää tällä 1000km/vuosi "treeniä" = huruajoa olla vaan ylen onnellinen, että tyrkyllä riittää malleja ja merkkejä kuin tiimikuskien ehdoilla konsanaan. Akoissa kummiskin sen verran vähemmän kilpailua ja kuskeja, että top 2 - top 3 aikoja ei voi oikein verrata edes miesten top 10:een.
Sherco endurot
Skelektor

ViestiKirjoittanut Skelektor » 27.8.2009 10:34

Käykö muuten uudemmasta gassusta sivunumeroiden muovit vanhempaan gassuun.
Ois vain tarkoitus laittaa uudemmat muovit mun ec250 vm.99:siin..
Jos jollakin tietoa, niin vois pikkasen infota asiasta, kiitos etukäteen =)
-fiertola-
mc

ViestiKirjoittanut -fiertola- » 27.8.2009 22:07

minkäslainen vehje tuo gasgas mc on?
minkälainen huoltoväli jne. ?
J17
Pyörä:
Tulossa

ViestiKirjoittanut J17 » 10.9.2009 13:54

Minkälaista huoltoo tarvii gas gas 250-300cc pyörät? kuinka usein mäntää ja millon isompaa remppaa?
33du

ViestiKirjoittanut 33du » 10.9.2009 21:10

Riippuu niin paljon käytöstä, A-luokan enskakuski ajoi 300:lla 300h samalla männällä. muutaman kerran renkaat siihen uusi ja kerran kytkinlevyt
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"

ViestiKirjoittanut SMK) » 10.9.2009 23:22

Olikohan nimi RR?
Sherco endurot