Eetu, sun kilpaa "jollain tasolla" ajamiset on miltei yhtä kaukana oikeesti kovista kuskeista kun munkin. Mutta hyvä kun tuli sekin selväksi, että Calle on siis päättänyt elää vain min. B:n häntäpään kuskeilla, olkoonpa sitten kuinka laiha elanto vaan. No jos tästä voi jotain päätellä, niin ainakin se vahvistaa sen, että mulle kelpaa kaikki asiakkaat.
Edit: Terv. tuleva "Ö"-..., eiku E-luokan kuski --->>>
http://fin-enduro.com/tiedotus/lajiryhma.php?id=38Ja kysymykseesi vastatakseni: Cellen MC:n tapauksessa uskon negatiivisen palautteen edistävän asioita enemmän kuin vääristyneen käsityksen firmasta antavan pelkän kehumisen: Mun kertoman perusteella asiakas tietää mitä odottaa ja osaa varautua, siis Callelle jää mahdollisuus kehittää hommaansa. Sun juttujas lukemalal saa sen käsityksen, että kaikki sujuu kuin rasvattu, ei koskaan mitään valittamista -> joku odottaa kuukauden turhaan, ei saa koskaan mitään, pettyy pahimmalal mahdollisella tavalla, ei ikinä enää halua asioida siellä, ei ikinä halua edes otsikon merkkistä pyörää.
En tiedä mitä Callelta saat, mutta et sinä muita kauppiaita ole puolustamassa. Oli sulla mikä sponssi vaan, on selkärangatonta vain hehkuttaa, kun sitä moitittavaakin tosiasiassa on sunkin kohdalla ollut. Lueppa vaikka 10 sivua taaksepäin tätä aihetta, otsikko voisi olla vaikka "Eetu kehuu kallee ja gassia" (ellet tosiaan ole jo itse huomannut).