Ilmeisesti tuossa pelissä on punakilpipaperi päivätty 2001 puolella, kun se semmosena on myynnissä. Mutta oikea mallinimitys on 250 EXC Racing, eli lyhyesti ekan suskupolven kotarin RFS (Racing Four Stroke, tullu LC-4 möhkömoottorin tilalle). On siis väärällä mallinimellä.
Ei -03 suinkaan mikään susi ole, mutta yksilö voi olla täyspaska hirvitys rahareikä paskaläjä. Noin vanhoissa kaikki kaikessa on pyörän todellinen kunto ja kantsii se tarkastelu alottaa ihan pultinkannoista jne. ja ettei nyt ainakaan ole lohkojen välisiä pultteja poikki. Se kun tapaa mennä niin, että nuljattu pultti = ylikiristetty = tekijä ei oo tienny paskaakaan siitä mitä on tehny ja arvaa vaan loput... ja ellei, eli edellinen on nuljannu, seuraava tehny kunnolla, saattaa sieltä silti tulla rutkasti ylläri pylläriä vastaan ja ainakin saat lk. 50e varata niiden pulttien uusimiseen... sitä vitutusta kun ei siedä kukana mitä nuljapulttien kanss ataistelu aiheuttaa, että ei niitä ainakaan toista kertaa lähretä aukoon, kait kukaan, toivossa hyvä elää....
No, mitään patentteja ei sais olla, muoveissa nyt vielä, mutta siinä kosmetiikassa menee sit ehdoton raja. Avaseppas vaikka keulan alapäästä akselin lukitusruuvit, tuleeko auki ja rupeeko kanittaan, onko edessä ns. venäläinen pystykierre? Ja kun meet kattoon pyörää, varmista että kone on ihan kylmä, ellei, sit puhutat myyjää tai pistät suoraan vartoomaan vaikka tunnin. Ellei kylmänö nimittäin käy heti asiallisesti, on venojen välykset poskellaan. Ja käytä ihan kuumaksi sitten, kotarissa ei venttiilit ala kilistään, jos kilisee, niin se tulee laakereista.