enFearles kirjoitti:Motonen kirjoitti:Kumpi leveys ois parempi piikkiseen 110 vai 100? Rossirengas kyseessä. Tulis ajeltua pitkälti radalla.
110 levee on talvelle parempi..
hp199 kirjoitti:enFearles kirjoitti:Motonen kirjoitti:Kumpi leveys ois parempi piikkiseen 110 vai 100? Rossirengas kyseessä. Tulis ajeltua pitkälti radalla.
110 levee on talvelle parempi..
Mikäs tosta 110 tekee paremman, toi piikin vanne on kuitenkin kapeempi ja tarkoitettu alunperin 100 leveelle kumille ???
Äkkisestään vois kuvitella, että tossa 110:ssä sojottas reunanastat ihan sivulle....
xQ kirjoitti:hp199 kirjoitti:enFearles kirjoitti:Motonen kirjoitti:Kumpi leveys ois parempi piikkiseen 110 vai 100? Rossirengas kyseessä. Tulis ajeltua pitkälti radalla.
110 levee on talvelle parempi..
Mikäs tosta 110 tekee paremman, toi piikin vanne on kuitenkin kapeempi ja tarkoitettu alunperin 100 leveelle kumille ???
Äkkisestään vois kuvitella, että tossa 110:ssä sojottas reunanastat ihan sivulle....
en muista et millä oon ite ajellu mut oon myös sitä mieltä et piikkiin kapeempi parempi!
siihenhän se on tarkoitettukin?
enFearles kirjoitti:xQ kirjoitti:hp199 kirjoitti:enFearles kirjoitti:Motonen kirjoitti:Kumpi leveys ois parempi piikkiseen 110 vai 100? Rossirengas kyseessä. Tulis ajeltua pitkälti radalla.
110 levee on talvelle parempi..
Mikäs tosta 110 tekee paremman, toi piikin vanne on kuitenkin kapeempi ja tarkoitettu alunperin 100 leveelle kumille ???
Äkkisestään vois kuvitella, että tossa 110:ssä sojottas reunanastat ihan sivulle....
en muista et millä oon ite ajellu mut oon myös sitä mieltä et piikkiin kapeempi parempi!
siihenhän se on tarkoitettukin?
Riippuu ihan minkä merkin renkaan otat, mutta itse olen ajanut aina mahdollisimman leveillä renkailla(kesällä 140) talvella 110 piikkiin ja nämä neuvot on antanut 4 kertainen maailmanmestari, joka todennäköisesti tietää enemmän kuin te! että itse ainakin suosittelisin 110 leveetä.
tapiiri kirjoitti:Nyt pitäisi hommaata ensimmäiset enska piikit. Renkaat tulee ihan puhtaaseen harraste käyttöön eli kestävyys on etusijalla. Itse olen ymmärtänyt että kestävin rengas on taakse trelleborin t-224 ja eteen t-444, jos oikein olen ymmärtänyt. Onko näiden renkaiden nastoittajalla suurta merkitystä renkaiden laatuun esim. kisarenkaan, satapiikin tai motorenkaan välillä?