Suzuki RM

tukzkalakati
Pyörä:
Cagiva mito '07 & Yamaha YZ125 '97
Paikkakunta:
uusikaupunki
Liittynyt:
24.10.2010 19:11
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut tukzkalakati » 31.1.2012 16:28

Nyt on 180 niin riittääkö 190?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut OA243 » 31.1.2012 16:46

Kokeilemalla selviää, tulpan väri kannattaa tsekata sit.
ilexxx
Pyörä:
Suzuki RM125 -06
Paikkakunta:
Mäkkylä
Liittynyt:
20.6.2005 0:05
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut ilexxx » 31.1.2012 20:18

OA243 kirjoitti:Kokeilemalla selviää, tulpan väri kannattaa tsekata sit.

Ei mun mielest oikeen kantsi. :lol: ei siitä kuitenkaan mitään pysty päättelee :D
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut jot » 1.2.2012 17:12

pystyy hyvinkin, täytyy vaan ajaa muutamia tunteja että värin näkee.
modific
Liittynyt:
11.2.2012 12:06
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut modific » 11.2.2012 12:11

kertokaas ammattilaiset minkä vuosimallin kone J110-110124 ?
sylinterin yläreunassa ei ole o-rengas uraa,minä vuonna muuttu sellaseksi missä on ura?
mwteew
Liittynyt:
7.12.2011 16:08
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut mwteew » 11.2.2012 17:59

jo kirjoitti:pystyy hyvinkin, täytyy vaan ajaa muutamia tunteja että värin näkee.


Ei pysty ainakaan hyvin. Nykybensalla ei tulpanväristä oikeen mitään voi päätellä. Todella karkeasti jotakin mutta nimenomaan karkeasti.
proman
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
29.4.2010 16:40
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut proman » 16.2.2012 0:03

Terve. olis kysyttävää Suzuki rm 125 Tehoputkista, pyörä on vuodeltaan 93,Mitä putkea porukka suosittelee jos potkua haluaa yläkierroksille? pro-circuit,fmf fatty?Niin ja tietenkin jos jollain olis putkea myydä niin vois tarjoilla.
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut PKS » 16.2.2012 9:20

tuon ikäseen kamppeeseen on melko hankala löytää putkia, mutta Rhino taitaa tehä tuonkin ikäluokan vehkeisiin. koitappa googlettaa tuota rhinon putkea, vaikka sanoisin kyllä että sulla menee raha hukkaan tuossa jos nykynen putkesi ei ole pahoin rutussa.
modific
Liittynyt:
11.2.2012 12:06
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut modific » 16.2.2012 21:25

modific kirjoitti:kertokaas ammattilaiset minkä vuosimallin kone J110-110124 ?
sylinterin yläreunassa ei ole o-rengas uraa,minä vuonna muuttu sellaseksi missä on ura?


kerron itse, kone onkin siis 88 ja runko 95...hmm. mielenkiintoinen viritys tuo peltomopo.

lisä kysymystä seuraa...yläpään tiivistesarjan mukana tullu pakarin tiiviste..wtf? kumilerppu ja metalli rengas...pitääkö tuo "o-rengas"(kumi) laittaa sinne ja jos niin missä järjestyksessä? eihän se voi kestää siellä? kumia pakopuolelle? vesa ei tajuu.
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut PKS » 16.2.2012 22:26

se o-rengas tullee pakoputken alussa olevaan uraan.
Kembo693
Liittynyt:
9.8.2011 13:08
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut Kembo693 » 19.2.2012 22:00

Hei, mikäs on tämmöinen juttu että RM 125/250 takaiskarin stefa ei muka kestäisi pakkasta ja lunta...? Iskarimme tuli suht nimekkäältä mutta nyt tässä yhteydessä nimeltämainitsemattomalta virittäjältä takaisin, laitoimme kepin pyörään kiinni ja lähdin ajamaan spooria. 15min ajon jälkeen, takaiskari oli sylkenyt öljyt pihalle ja koko perä siis oli pelkän jousen varassa.

Samantien otin puhelun virittäjälle, ja hän sanoi juurikin kyseisen väittämän, että stefa ei vaan tuppaa kestämään talvella. Kuulemma muillakin ollut samaa vikaa, aina Gustafssonin Petteristä Silvanin Petteriin ja Janne Suomiseen. Ratkaisuna on ollut tiivistekeskuksesta "spesiaalitiiviste", joka ei sitten kuulemma kesällä toimi, tai kokonaan erimerkkiseen takaiskariin vaihto spoorikeleille. Kaveri ilman veloitusta stefan uuteen vaihtoi ja oli pahoillaan, mutta sanoi että epäilee että stefa koko talvea kestää.

Hieman outoa minun mielestäni, että melkeen 10v vanhasta pyörän konseptista ei tälläistä vikaa olisi saatu karsittua pois. Ja tosiaan, samalla iskarilla ajettiin aiemmin talvella eikä mitään kummallisempaa vikaa ollut. Pieni stressi alkaa vaan pukkaamaan, koska Karkkilan kisat olisi ensiviikolla ja tällä hetkellä mielessä pyörii vain että "stefa ei kestä talviolosuhteita" Mitä vittua?

Kellään kokemuksia/kuulemuksia tästä?
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 20.2.2012 13:00

En tiedä sitten onko tuo yleistäkin, omassa RM:ssä ei ollu mitään vikaa takaiskarissa ja hyvin kesti talven yli kun taas kaverin rämästä tossa pariviikkoa takaperin sylki öljyt pihalle, Gustaffsonin petterille menossa kun kaveri sais jotain aikaseks, ni kuulee sitten varmaan jos yleisvikana tommonen on.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut OA243 » 20.2.2012 13:10

Ei ollu oman rämän takaiskarissa vikaa mitä sillä tuli muutama tunti talvella ajettua.
Kembo693
Liittynyt:
9.8.2011 13:08
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut Kembo693 » 28.2.2012 18:51

Kellään tietoa mistä pienempiä sivunumerokilpiä RM 125/250? Vakiot ovat aika massiiviset, eikä ainakaan itsellä tule noiden pienempien valmistajan merkkiä mieleen. Sen kuitenkin tiedän, että niitä ihan valmiina saa/sai ostettua.

Kuva

Hivenen ovat ketterämmät näköiset kuin alkuperäiset "norsunkorvat", varsinkin enduro hilppeitten kanssa jotka jo itsessään tekevät pyörästä hieman raskaamman näköiset.
mantsapoika
Liittynyt:
29.10.2011 16:19
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut mantsapoika » 28.2.2012 19:39

Kembo693 kirjoitti:Kellään tietoa mistä pienempiä sivunumerokilpiä RM 125/250? Vakiot ovat aika massiiviset, eikä ainakaan itsellä tule noiden pienempien valmistajan merkkiä mieleen. Sen kuitenkin tiedän, että niitä ihan valmiina saa/sai ostettua.

Hivenen ovat ketterämmät näköiset kuin alkuperäiset "norsunkorvat", varsinkin enduro hilppeitten kanssa jotka jo itsessään tekevät pyörästä hieman raskaamman näköiset.
Itse ainakin sahasin niistä sivukilvistä siivun pois.Ja jos en ihan väärässä ole niin teki myös silvanin porukka