Slerpa_ kirjoitti:Joo, kannattaa putki tsekata. Voin hyvin olla niinkin ettei ole edes sillon konerempan aikana viittinyt alkaa polttelemaan kun kerta on hyvin vetänyt..
Pyörä edelleen siis 2003 mallin RM 250cc 2-tahti.
Putkea kompuralla kokeilin ja vaikutti vetävän OK. Ajattelin sen polttaa ja maalata nyt jokatapauksessa kun kerta irti otin.
Äänenvaimentimen villat oli käytännössä pelkkää öljyistä mössöä, joten ainakin vähäsen tuon luulisi vaikuttavan? Tilasin uudet villat.
Kaasaria en ole vielä irrottanut, mutta tilasin nyt näppituntumalta muistaakseni 165 pääsuuttimen ja 45 tyhjäkäynti. Netistä jostaki löysin, että oli nuo hyväksi havainnut joten kokeillaan nyt ensi hätiin samoja sitten. Missäs lovessa neulan kuuluisi muuten olla? Entä seosruuvi? Kaasarihan tässä on Keihinin.
Tulpankin tilasin uuden, NGK BR8EG. Yleinen mielipide netissä näytti olevan että pitäisi olla käytännössä kaikille 250cc 2-tahdeille hyvä tulppa.
Vanha ilmanputsari oli ihan OK, mutta tilasin silti jokatapuksessa 3 kpl uusia.
Jos näiden jälkeen ei pelitä kuten pitäisi niin mitäs sitten?
http://www.iceroadracing.com/varikko/index.php?topic=1853.0;wap2Ongelma vähän vastaava kuten yllä. Eli tuntuu ettei ota kierroksia ihan niin hanakasti ja paljon kuin pitäisi ja muutenkin tuntuu laiskemmalta kuin pitäisi.
Vuosi sitten tosiaan vaihdettu mäntä, pytty, kansi ym. joten ei ainakaan pitäisi mistään väljyydestä olla kiinni.