En nyt malta lopettaa, mutta kysyn ihan yleisestä mielenkiinnosta.. Toi toni*:n yz on siis rekisteröity -89 ja papereissa lukee tehojen kohdalla 22kW? Jos näin on siis, niin meinaako toni* ihan oikeesti, että tuon saa muutoskatsastettua nykyisen asetuksen mukaiseksi kevytmoottoripyöräksi (eli max. se 11kW) kohtuullisella vaivalla? Mä nimittäin aikoinaan muutin mun DT:n (vanha ku mikä) asetuksen mukaiseksi. Siinä ei rek.otteessa ollu merkattuina tehoja, joten en ois sillä saannut ajaa. Siihen piti laittaa kuristukset ja penkittää se, sit niiden paprujen ja pyörän kanssa katsastukseen. Muistelisin, että katsastuksessa ei oltu kiinnostuneita niinkään kuristuksista vaan siitä, et se pyörä on tosiaan se mitä rekisteritiedoissa lukee. Onhan tietenkin viranomaisten menettelytavoissa eroja ja aikaakin mun casesta on, mutta jos nyt en ihan ole tippunut kärryiltä, niin meininki ei ainakaan ole helpottunut? En tiedä, mutta epäilisin suuresti, että ko. pyörän katsastus sujuisi ongelmitta, nimenomaan suurten muutosten takia. Vai epäilenkö omiani?