kannattaa myös tarkistaa onko läpät ehjät.
[^lollero^] kirjoitti:santei-
kannattaa myös tarkistaa onko läpät ehjät.
Oretna kirjoitti:Tarkistappas pari asiaa ennen ku säätelet enempiä.
- Eihän sulla ole imupuolella mitään ylimääräisiä kuristuksia, putsarikoteloa ei oo teipattu liian tiiviiks tms.?
- Toimiiko ryyppy?
- Toimiiko se pakoaukon säädin? Ettei oo öljypaskasta jumittunu tai mekaniikka pettäny. Avaat siitä sylinterin kyljestä sen pienen kopan, josta näät pas vivuston, lyöt tulille ja sen vivuston pitäis liikua kierrosten mukaan.
- Sit se pakoputki. Villat olitkin jo vaihtanu, eli reikähuilu oli ehjä, mut kattos nyt se paisarikin, ettei siellä ole mitään erikoisia virityksiä, kuolleita eläimiä tai hitosti karstaa.
Joku sun pyörässä on vikana, ei ole normaalia, et tarvis noin pienen pääsuuttimen. Suosittelen, et laitat ne alkuperäset suuttimet paikoilleen, haet sen vian esille, korjaat ja sit rupeet sitä kaasaria säätelemään. Viallista pyörää kun on ihan turha säätää.
xQ kirjoitti:Itse laittaisin uuden suutin putken kulahtaneen tilalle.
Se on kuluva osa ja sen kulumista on todella helppo nopeuttaa vääntyneellä tai väärin asennetulla neulalla! Mun mielestä tuo on iha selvä tapaus..
Santei kirjoitti:Vieläkin kyllä ihmetyttää, että mistä osasta nyt puhuit?
Eikös neula kuitenkin mene pääsuuttimeen? Vai oonko ihan väärässä.