Gas Gas

33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 11.9.2009 8:22

eips

Noissa on sama alekerta 200.250 ja 300:ssa eikä ole sitä aivan heikointa tekoa

Itse ajoin 200:lla 150tuntia, 70h kohdilla vaihdoin männänrenkaat ja siinä vaiheessa mäntä oli kuin uusi
TuningMan2005
Pyörä:
Gas Gas MC 250
Paikkakunta:
Soini
Liittynyt:
25.12.2005 21:09

ViestiKirjoittanut TuningMan2005 » 16.9.2009 19:05

Viime viikolla tein ahvalalle tilauksen s-postitse ja vastailivat hyvin posteihin. Maanantaina sain hakea paketin postista eli ainakin itse sain positiivisen kuvan heistä!
hess
Pyörä:
Gas Gas EC 200
Liittynyt:
1.8.2008 7:48

ViestiKirjoittanut hess » 28.10.2009 11:34

Mites onko tuossa jäähytysnesteiden vaihossa mitään ihmeellistä? Tarkoitan ilmausta? Vai onko vain että nesteet pois, uudet tilalle ja letkuja puristelemalla ja käyttelemällä ilmat veke? Kun en ainakaan äkkiseltään huomannut mitään ilmaussyysteemejä missään. Pyöränä gg200 EC -99.
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 28.10.2009 11:49

Juu vähän puristelee letkuja, pistää pyörän käymään syylärin korkki auki. Sitten lisää tarvittaessa nestettä ja tekee saman uudestaan. Itellä ei vaatinut mitään sen suurempaa..
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 8.11.2009 1:26

Ettei sylinterin kannessa ole pientä pulttia? Ja jommassa kummassa syylärissäkin luulisi olevan pieni pultti?
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 8.11.2009 16:57

vesipumpusta letku irti ja vanhat pois pyörää kallistamalla. letku kii ja uutta sisälle kunnes syyläri on täys.. sitten lisäilee pienen ajon jälkeen jos on tarvetta:) Ei oo ilmausruuveja kannessa eikä syyläreissä
TuningMan2005
Pyörä:
Gas Gas MC 250
Paikkakunta:
Soini
Liittynyt:
25.12.2005 21:09

ViestiKirjoittanut TuningMan2005 » 8.11.2009 21:58

Mitkähän on momentit johon kansi ja pytty kiristetään?
karbe
Pyörä:
ktm exc 125 07, 450 03 molemmat myynnissä kyselkää jos kiinnostaa
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
29.9.2009 13:15

ViestiKirjoittanut karbe » 12.11.2009 0:13

onkos teillä kokemusta tästä 450 gg:stä kun oon aatellu jos kävis semmosen lunastamassa niin saako siihen helposti osia ja onko se ihan kestävä ettei ole tyyppivikoja ja pyörä mitä aattelin on 2006vm
Pata8
Pyörä:
On.
Liittynyt:
6.11.2009 19:09

ViestiKirjoittanut Pata8 » 20.11.2009 20:50

Minkäslaisia akkuja teillä on ollut gg:ssa? Ite pitäis ostaa tohon -02 450cc EC:hen uusi akku kun vanhasta poikkesi miinusnapa!
kakkoskuski
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
28.10.2007 14:36

ViestiKirjoittanut kakkoskuski » 3.12.2009 22:50

Tervehdys! Nyt alkoi tekemään mieli jotain enduro/supermoto pyörää, ja GG tuntuisi kivalta vaihtoehdolta.

Tässä topicissa on ollut puhetta siitä että 200cc on sama alakerta kuin 250cc ja 300cc. Aloinkin siitä miettimään että olisiko helppoa päivittää 200cc myöhemmin isommaksi? :)

Muutenkin tarkoituksena olisi ostaa ensin kilvetön tai punakilpi enduro (vaikka tuo 200cc?) ja sitten myöhemmin päivitellä siitä valkokilpistä ja ehkä supermotoa. ;)
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 4.12.2009 17:38

250 ja 300 on samalla iskunpituudella, 200seen pitäs vaihtaa ainakin kampiakseli, sylinteri sekä mäntä.. Kannesta en muista onko sama enkä jaksa tutkia osaluetteloista

Osta suorilta se 250 tai 300 niin mukavampi ajella jos laittaa joskus valkokilpiseksi tai smotoon
takametsätarzan
Liittynyt:
4.12.2009 22:21
mitäs eroo on

ViestiKirjoittanut takametsätarzan » 4.12.2009 22:26

onko gassujen (ec) tekniikka ollut samaa koko ajan kun kataloogeissa vuosina 2002-2003 vaihtelee osa numerot??
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 5.12.2009 11:33

Jossain 2000 luvun alussa koneeseen tuli jotain muutoksia.. oiskohan ollu 02-03 sitten.. 04-09 on aikalailla sama pata
hess
Pyörä:
Gas Gas EC 200
Liittynyt:
1.8.2008 7:48

ViestiKirjoittanut hess » 31.12.2009 8:14

33du kirjoitti:
RentoReino kirjoitti:Pystyykö vetoakselin, eturattaan puolimmasen stefan vaihtaa ilman et purkaa konetta? (siis se akseli jossa eturatas on kiinni) Vuotaa laatikkoöljyt sieltä pihalle :(
Pystyy, ratas irti ja meisselillä stefa veks ja uusi tilalle


Olisi sama operaatio edessä, onko vaihdossa mitään ihmeellistä mitä pitäisi ottaa huomioon?
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 31.12.2009 9:28

hess kirjoitti:
33du kirjoitti:
RentoReino kirjoitti:Pystyykö vetoakselin, eturattaan puolimmasen stefan vaihtaa ilman et purkaa konetta? (siis se akseli jossa eturatas on kiinni) Vuotaa laatikkoöljyt sieltä pihalle :(
Pystyy, ratas irti ja meisselillä stefa veks ja uusi tilalle


Olisi sama operaatio edessä, onko vaihdossa mitään ihmeellistä mitä pitäisi ottaa huomioon?


Tuossahan ohjeet on jo kerrottu, helpottaa tietty jos kallistaa pyörää oikealle kyljelleen ettei öljyt valu ulos stefan ollessa irti:)