viesti kirjoitti:Siis oon ostamassa tässä vuoden alussa kyseistä pyörää mikäli raha asiat menee nappiin, ja ei siis ole kiikarissa mitään tiettyä myytävää pyörää tällä hetkellä.
En tiedä oliko toi sun viestis jotakin vittuilua olevinaan, mutta joka tapauksessa lähinnä kyselin vaan, että mitä osia tarvitsen kyseiseen pyörään että saan valot siihen, kun melko monessa myytävässä pyörässä ei valoja ole, vaan pelkkä numerokilpi.. Jne.
Muutenkin tyyppivikoja jos joku viitteis kertoo kyseisestä laitteesta, eli suzuki rm 250cc 2003--> Oon kyllä selaillut tätä topickkia, mut jos joku vois kertoo että mitä näistä yleensä paskaks menee, ja mitä kannattaa katsoa pyörän ostohetkellä, ettei nyt iha paskaa tulis ostettuu. Ettei käy samanlaittiin kuin joskus mopoa ostaessa, että loppujen lopuks piti koko paska pistää osiks ja läpikäydä kaikki, ku vanhat omistajat tehny melkosia patentteja.
Ite koitan kyllä pysyä kaukana tuommosista suzukeista, itellä oli tuommonen 250rm vuodelta -04 ja kaverilla samanlainen, mutta -06, siinä ajassa tosin ei juuri eroa ole tullut, erillaiset kampuran laakerit , mitä nyt muistan, Ja siis noista kahesta pyörästä olen yhteensä lohkot avannut 5 kertaa parin vuoden sisään, aina mäjähtää jotain, toiseksi aika raskas pyörä ajettavaksi ja aika kankea, vrt hondaan, Tosin siitäkin kiinni mihin tottunut tai paljon kuskilla massaa
Itellä oli siinä sillon myös valot mut sekoili jotenki, joten en saanut koskaan kunnolla toimimaan.
Myös yksi heikko lenkki näissä taitaa olla tuo takaiskari, muistaakseni stefoissa jotain häikkää, ei ainakaan tykkää talvella pysyä mehut sisällä.